Hij is vreemdgegaan, maar ik mis hem

Hi,

Ik zit er nu al een tijdje mee en ik weet gewoon echt niet meer wat ik nou wil, dus ik dacht dat jullie me misschien zouden willen helpen.

Mijn vriendje heeft ongeveer een week terug met een ander meisje gezoend. Die middag daarna had hij het uitgemaakt via msn. (Laf, dat wist hij ook maar hij wou het zo snel mogelijk doen) Hij zei dat hij me meer zag als een vriend. Ik vroeg aan hem of hij zeker wist dat dat de enige reden was want het zat me niet helemaal lekker. Hij zei van wel, dus ik nam dat maar van hem aan. Ongeveer een half een later vroeg mijn vriendin om msn hoe het met me ging, dus vertelde ik dat het uit was. Toen zei ze:‘Ja dat dacht ik al, want ik hoorde dat hij met een ander meisje had gezoend.’ Maar dat wist ik dus niet. Toen had ze me doorverwezen naar het meisje die het aan haar had verteld en zei vertelde dat een vriend van haar erbij stond. Toen vroeg ik aan hem of het zo was en had hij dat eerst nog ontkent, maar daarna wel toegegeven. Ik was natuurlijk heel erg boos en mijn vrienden hebben nog met hem gepraat en mijn vriendin had hem zelfs geslagen. (dit vond ik echt belachelijk maar oke) Nu heeft hij al een paar keer zijn excuses aangeboden en zijn we vandaag een beetje gaan praten, we beseffen dat we elkaar heel erg missen en hij heeft ongelofelijk veel spijt en hij zit er heel erg mee. Maar nu twijfel ik dus; moet ik het opnieuw met hem proberen of het maar laten voor wat het is?

Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor jullie hulp <3

XOXO.

Hmmm hij is niet voor niets vreemdgegaan.
Als je zielsveel van iemand houd en je diegene echt niet kwijt wil doe je zoiets niet.
Dus ik zou er klaar mee zijn, aangezien ik een hekel heb aan vreemdgaan.
Maar dat ben ik:)

Als je hem echt heel erg mist kun je het nog een keer proberen.
Misschien kom je er dan achter dat je toch niet lekker in de relatie zit (omdat je hem bijv niet meer kunt vertrouwen) of juist wel.
Dan kun je het altijd nog uitmaken.

Edit: misschien heeft hij echt spijt. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt.

Hahahaha sorry maar ik moest echt lachen om het stukje dat je vriendin hem heeft geslagen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik denk dat jij het beste in kan schatten hoe veel spijt hij ervan heeft…

Ja , misschien kunnen we het nog wel proberen. Dan kan ik het daar na altijd nog zeggen als ik er echt klaar mee ben.

Wat een kneus om met een ander te zoenen en dan ook nog eens niet te vertellen :pensive:’’
Tja ik geloof niet zo in dingen als ‘‘het ging vanzelf’’, je zoent niet iemand vanzelf en hij heeft er dus bewust voor gekozen om dat meisje te zoenen.
Het is logisch dat je je vriend mist, dat is altijd als een relatie uitgaat aangezien je zo lang met elkaar bent omgegaan etc.
Maar ik denk toch dat het het beste is om hem met rust te laten.
Als hij echt spijt heeft moet hij zelf maar moeite doen om het echt goed te maken.

Mijn vriendje heeft wel 1001 fouten gemaakt, hij is ook 2 keer vreemd gegaan. in 1 weekend. Het is toen een hele tijd uit geweest hoor. Iedereen verklaarde me voor gek als ik hem weer met iets heel snel vergaf. Nu zijn we meer dan een jaar samen & hij is het liefste vriendje ooit. Als jij het gevoel hebt dat 't goed komt, moet je er voor gaan. Ook al ga je daarna nog is op je bek.

Jaa want anders mis je misschien je kans… Als je het nog een keer probeert heb je altijd nog nee. :wink:

Ik zou het niet doen want je weet dan nooit of hij weer vreemd zal gaan.
Je kunt het natuurlijk wel proberen en als hij het weer doet weet je het wel zeker.

Het was uit, hij zoent met een ander, hij heeft spijt.
dat is zooooo precies hetzelfde als met mij,
en dat is ook nog goed gekomen(nouja het was goed en nu alsnog over…) maar

jullie geven om elkaar, jullie missen elkaar
jullie kunnen elkaar blijkbaar niet missen,
dus ik zou zeggen probeer het nog,
niet geschoten is altijd mis! :wink:
(wat haat ik die uitdrukking!)

Als je hem het waard vind dan moet je hem nog een kans geven, als hij het echt niet waard is dan merk je dat wel als hij het weer doet.

(Klinkt een beetje hard, maar van dat soort situaties leer je juist in de liefde):3

Van de ene kant denk ik dat je het beter niet opnieuw kan proberen, omdat hij je niet eens vertelde dat hij met een ander meisje gezoend had, en het eerst ook nog ontkende (en het via msn uitmaakte). Zo komt het eigenlijk over alsof het hem niet zo veel uitmaakt ofzo, en alsof je hem eigenlijk niet echt kunt vertrouwen. Maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Maar van de andere kant begrijp ik ook dat je hem toch mist, en kan het toch zijn dat hij echt spijt heeft. En iedereen maakt fouten (niet dat ik het goed vind wat hij gedaan heeft, integendeel). Dus ik zou er eens goed met hem over praten, in real life, dus niet over msn/sms, zodat je wat meer duidelijkheid krijgt.
Succes!

je hebt hem bij media, film & muziek gezet
als dit de eerste x is zou ik hem nog een kans geven, doet hij het nog een keer dan dumpen.
zorg wel dat hij weet dat je het niet pikt dat hij vreemd gaat, anders doet hij het zo nog een keer.

Ik zou het eerst nog even afwachten, kijken wat er gebeurt. Als je hem na een tijdje nog steeds heel erg mist en hij jou ook, kan je het altijd nog opnieuw proberen. Het is tenslotte nog maar een week geleden…

als ik dit verhaal lees, dan denk ik echt dat hij niet goed voor je is.
eerst zoent hij een ander en maakt het dan uit.
dat is al niet goed, maar hij vertelt je nog niet eens zelf dat hij een ander heeft gezoend.
en bovendien, hij heeft het uitgemaakt… dat is natuurlijk ook niet zonder reden.
weet je wel zeker dat hij geen gevoelens heeft voor dat andere meisje?
en meestal is het ook niet echt goed voor je relatie om het uit te maken en dan weer bij elkaar te komen.
jij weet dalijk ook niet meer wanneer het uit is, of aan, of wanneer hij het meent.
het wordt dan veel te verwarrend, ik vind het echt rot voor je.
ik denk wel dat het misschien nodig is om van een ander te horen dat je beter af bent zonder hem, maar het is natuurlijk aan jou om te beslissen of dat ook echt zo is.

Weet je zeker dat je hem mist en niet het relatie-hebben?

Dat is inderdaad heel goed om je dat eens af te vragen (:

Omg ! ik herken dit , mijn vriendje is ook vorige week vreemdgegaan en ik mis hem ook supererg. maar hij heeft ook vreselijk spijt, dus ik weet ook niet wat ik moet doen.
upje

Uhm geef hem even de tijd om te bedenken wie hij het leukst vind. Laat hem even met rust.

En dan heb je ook tijd om te bedenken of je hem mist. Mis je hem niet, dan zou ik niks meer met hem beginnen. Voelt hij toch wat voor dat andere meisje, dan moet je hem laten gaan. Maar als jullie elkaar echt missen kun je het misschien nog eens proberen. Als hij te vertrouwen is, wnat hij moet niet nog een keer je hart breken! Dus zeg hem dat ie wel eerlijk moet zijn.