Oyeee ladiesss
Ik heb sinds dit jaar een nieuwe klas met een leuke jongen erin. Vanaf de eerste dag was het gewoon raak. Maar hij heeft me gisteravond zelf(!) verteld dat hij nog van iemand anders houdt. Hier het verhaal:
We zaten samen in de klas en lachte naar elkaar. Zo kwamen we in contact en het was gewoon meteen raak. We vonden elkaar echt leuk. Hij zei tegen mij dat hij geen vriendin had, dus dit maakte het voor mij ‘makkelijk’. We zijn dus net een maandje met elkaar bezig, het is meer alsof we ook iets hebben, tot hij me gister vertelde dat hij voor mij een meid had, maar het moest uit omdat de ouders het niet accepteerden. Het was dus gedwongen uitgegaan. Hij vertelde dat hij nog wel van haar hield maar zijn gevoelens werden steeds minder voor haar en hij kreeg meer gevoelens voor mij. Hij is wel 2weken geleden nog met haar naar de stad gegaan en heeft hij haar gezoend… (Dit heeft hij me allemaal zelf verteld, hier ben ik wel blij mee).
Ik heb dus tegen hem gezegd dat hij een keuze moet maken, en hij heeft gezegd dat hij zn ‘ex’ wilt vergeten maar hij wilt hier tijd voor. Ik heb gezegd dat het goed is.
Maar ik besef eigenlijk dat het best dom van me is om het een 2e kans te geven nadat hij gelogen heeft & vreemd is gegaan…
Ik weet echt niet wat ik moet doen en hij zit in mn klas dus ik zie hem elke dag en ik zat eerste elke les naast hem en we hadden gewoon onze lol. Ik mis dit eigenlijk wel.
Moet ik hem nu laten tot hij zijn ex is vergeten? Of moet ik hem helemaal geen kans meer geven? In de klas wil ik zo graag met hem praten en lachen…
Ik besefte me net ook dat we elkaar pas een maandje kennen (het klikt zo goed tussen ons dat het lijkt alsof we elkaar al maaanden kennen) dus misschien moeten we gewoon opnieuw beginnen… als ‘klasgenootjes’
Ik hou wel echt van hem en hij heeft ook heeeeel vaak gezegd dat het em spijt en dat hij er alles aan zal doen om zn ex te vergeten…
Tell me what to do babes…