Hij is vreemd gegaan..

Oyeee ladiesss

Ik heb sinds dit jaar een nieuwe klas met een leuke jongen erin. Vanaf de eerste dag was het gewoon raak. Maar hij heeft me gisteravond zelf(!) verteld dat hij nog van iemand anders houdt. Hier het verhaal:

We zaten samen in de klas en lachte naar elkaar. Zo kwamen we in contact en het was gewoon meteen raak. We vonden elkaar echt leuk. Hij zei tegen mij dat hij geen vriendin had, dus dit maakte het voor mij ‘makkelijk’. We zijn dus net een maandje met elkaar bezig, het is meer alsof we ook iets hebben, tot hij me gister vertelde dat hij voor mij een meid had, maar het moest uit omdat de ouders het niet accepteerden. Het was dus gedwongen uitgegaan. Hij vertelde dat hij nog wel van haar hield maar zijn gevoelens werden steeds minder voor haar en hij kreeg meer gevoelens voor mij. Hij is wel 2weken geleden nog met haar naar de stad gegaan en heeft hij haar gezoend… (Dit heeft hij me allemaal zelf verteld, hier ben ik wel blij mee).

Ik heb dus tegen hem gezegd dat hij een keuze moet maken, en hij heeft gezegd dat hij zn ‘ex’ wilt vergeten maar hij wilt hier tijd voor. Ik heb gezegd dat het goed is.

Maar ik besef eigenlijk dat het best dom van me is om het een 2e kans te geven nadat hij gelogen heeft & vreemd is gegaan…
Ik weet echt niet wat ik moet doen en hij zit in mn klas dus ik zie hem elke dag en ik zat eerste elke les naast hem en we hadden gewoon onze lol. Ik mis dit eigenlijk wel.

Moet ik hem nu laten tot hij zijn ex is vergeten? Of moet ik hem helemaal geen kans meer geven? In de klas wil ik zo graag met hem praten en lachen…

Ik besefte me net ook dat we elkaar pas een maandje kennen (het klikt zo goed tussen ons dat het lijkt alsof we elkaar al maaanden kennen) dus misschien moeten we gewoon opnieuw beginnen… als ‘klasgenootjes’
Ik hou wel echt van hem en hij heeft ook heeeeel vaak gezegd dat het em spijt en dat hij er alles aan zal doen om zn ex te vergeten…

Tell me what to do babes…:frowning_face:

Jawel, we zijn nu een maand met elkaar bezig/samen en hij heeft 2 weken geleden nog met zn ‘ex’ gezoend

Hoezo heeft hij er over gelogen? En jullie hadden toch niks? Dan vind ik het ook niet echt vreemdgaan eigenlijk.

Hij loog over dat hij geen vriendin had, die hij dus wel had, hij had gevoelens voor haar en later kreeg hij deze voor mij. Hij heeft me niet letterlijk verkering gevraagd maar we gingen wel met elkaar om als vriend en vriendin.

En jullie kennen elkaar ook een maand?
Ik snap het hele verhaal niet zo goed.

pff sorry… Ja wij kennen elkaar een maand maar hij kent zijn ex al een jaar zei hij.

ik zou het persoonlijk niet kunnen, nog een kans geven. elke keer als hij dan ergens naar toe zou gaan zonder mij zou ik heel erg argwanend en nerveus worden.
maar als jij hem nog een kans wilt geven, tsja… je moet het zelf weten. ik denk niet dat het een strak plan is, aangezien hij 2 weken geleden nog met zn ex gezoend heeft.

Ik zou het even afwachten, en hem over een paar dagen ofzo gewoon vragen hoe het gaat. Hij moet uit zichzelf vertellen hoe het zit, want jij begrijpt er nu ook niet veel meer van. Als hij van je houdt komt hij vanzelf naar je toe :wink:
Ik hoop voor je dat het goedkomt :heart:

Ja ik heb dit natuurlijk ook, maar ik hou echt van hem waardoor ik probeer om hem te vertrouwen… dankjewel!

Okee, jullie kennen elkaar een maand, maar sinds wanneer hebben jullie dan “iets”?
En sinds wanneer is het uit met zijn “ex”?

Dit is lief van je! Het gaat nu opzich beter, ik praat de hele tijd via whatsapp met hem en hij is ook elke keer degene die met me begint te praten, waaruit blijkt dat hij echt voor me wilt gaan… Dankje!

Het is niet duidelijk sinds wanneer we iets hebben, het klikte meteen en we beschouwden elkaar dus als vriend en vriendin.
Hij zei dat het 6 maanden geleden ofzo al uit was met zijn ex, maar hij kon haar niet laten waardoor ze als vrienden met elkaar omgingen, maar ze hadden nog wel gevoelens voor elkaar… Ahaha nu snap ik et zelf niet meer, weird:(

Dus officieel is hij niet vreemd gegaan omdat jullie nog niets hadden.
Ingewikkeld :"D

Alsjeblieft :kissing:

Als je het zelf niet eens meer snapt, moet je hem echt om duidelijkheid vragen! Dan pas kun je bedenken of je hem wilt vergeven of niet!
Het was iig fout van hem om weer met z’n ex te zoenen…

Haha dit vind ik ook… Maar we gingen wel om met elkaar als vriend en vriendin en iedereen zag ook dat we iets hadden (ookal was het niet ‘officieel’)

Pff nu doet hij weer raar en zegt hij dat hij niet kan beloven om zijn ex te vergeten… hij maakt het alleen maar moeilijk voor me… moet ik hem nu laten:(?

:sob::muscle:
Ben je echt verliefd op hem en houd je echt van hem?

Ik zou hem laten gaan, het ziet er zo uit alsof je zijn tweede keus bent. Als hij je echt leuk had gevonden dan had hij meteen voor je gekozen. Je verdient beter.

Nou, ik zou sowieso even een gesprek met hem aangaan en als hij zo vaag blijft doen, weet ik niet of het wel waard is…