hij is verliefd op mij , wat moet ik doen !

Hello meiden
ik zit dus met een “probleem” , ik merkte op dat een jongen (vorige week maandag) een hele week al naar me “staarde” , “keek” en ik zei tegen mijn bffe van die jongen kijkt zo naar me . Wel vrijdag(deze vrijdag die gepasseerd is ) werd m’n vermoeden bevestigd . op een site (zoals facebook , netlog :wink: ) note hij “pracht X” op m’n foto , ik gaf hem een nota op m’n foto(zo’n blokje waar dan in staat : eerste! (bv) ) en zo zijn we aan de praat geraakt …hij vroeg me msn en hij zei dat hij me wel mag enzo
en gisteren heeft hij toegeven dat het iets meer is dan me graag mogen (hij ziet me duidelijk wel zitten) en heeft mijn gsm-nummer(waar ik nu al spijt van heb , denk ik )
Dus op school wil hij me wel aanspreken (maar hij stuurde op sms dat hij daar wat nerveus voor is) en ik zie het ook niet echt zo zitten.
oh ja hij vroeg me ook of 'k hem mocht , en ik antwoordde " ja als vrienden , allez momenteel nog" dus nu heb ik hem hoop gegeven

mijn probleem is eigenlijk dat ik niet goed weet hoe ik met zijn gevoelens moet omgaan , of ik hem moet aanspreken of ik zelf op hem verliefd ben of eerder als vrienden ?

ik ben meestal zo : ik ben verliefd op een jongen , graken in contact , hij wordt verliefd op mij , hebben een relatie , en na een week(ja vroeg he) krijg ik twijfels (ook als is ie nog zo lief) en dan maak ik het uit

ik hoop echt dat jullie me kunne helpen of raad geven

vraag hem of hy je echt leuk vindt, en dn zegt hy natuurlyk ja, [denk je toch x3], en dan zeg je dat het niet wederzijds is.

zo is het opgelost, denk ik xd’ n_n.

xoxo(ll’), succes ='D.

als jij van te voren al zegt dat je na een week twijfels krijgt, valt er niet zoveel te helpen…

dank je maar dat is wel super direct

angst

Nouja, ik zou denk ik wel nog met hem omgaan, maar nog niet echt verkering ofzo maar gewoon een beetje afstandelijk blijven. Als je het dan veel beter lijkt om niet meer met hem om te gaan of juist wel, dan kun je dat dan nog veranderen. Maar zoals je zelf zegt, je weet het nog niet. Doordat je dan nog niets besluit te doen geef je jezelf iets meer vrijheid om het nog even af te wachten. Als je denkt van: hij is anders dan diegene waarmee ik maar 1 week heb gehad kun je natuurlijk wel weer meer met hem om gaan. Ik zou hem zeggen dat je het nog niet weet, en dat je nog even geen verkering met hem wilt en dat dat misschien nog wel verandert.
Veel suc6 ermee

ik zou er eerst even goed over nadenken of je hem nu wel of niet leuk vind en of je een relatie met hem wil. Als dat niet is moet je het hem eigenlijk wel laten weten, anders geef je hem misschien alleen maar meer hoop…