hij is verliefd op me, maar ik ken hem niet

Ik heb een probleemtje, nou ja iets waarmee ik niet weet wat ik moet doen; er is een jongen erg verliefd op me, maar eigenlijk ken ik hem helemaal niet zo goed. Hij zit bij me op school en is bevriend met een paar van mijn vrienden. Ik heb hem sinds kort op msn, en is de hele tijd maar dingen aan het zeggen van dak ik mooi ben en mooie foto’s heb enz. Hij heeft dan ook mij foto als achtergrond op zijn gsm… Hij wilt ook constant dingen met me doen, bv een stukje mee naar huis rijden, of na de examens samen iets gaan doen. Maar ik heb een vriendje en die maakt zich daar nogal erg druk over (wat misschien ook niet zo abnormaal is) en die heeft al gezegt tegen hem dat hij me met rust moest laten enz. Ik weet niet goed hoe ik dit verder moeten aanpakken, iemand tips?

Groetjes x

Woah. obsessed :confused:

Blokkeer hem gewoon op msn? Reageer niet op zijn smsjes? Wat is daar zo moeilijk aan? Je hebt een vriend, hij moet je met rust laten.

Blokkeer hem op msn en negeer hem als je hem in real life ziet.

Dacht precies zelfde… Obsessed!!!
ik vind beetje ene Freak en wat je al zegd je hebt een vriendje. Dus die jongen moet gewoon lekker opzouten!

Nou als jij een vriendje hebt zeg je dat gewoon tegen hem “sorry, ik vind je heel aardig maar ik ben al bezet, dus nee het gaat niet, meer dan alleen vrienden gaat m niet worden”. Zo vreemd is dat niet hoor, ik vind het ook niet zo raar als je vriendje zich daar druk om maakt xP die is gewoon bezorgd om jou. Maar wees wel duidelijk tegen die jongen, hints geven werkt meestal niet bij het andere geslacht U_U; … enne, als je t een beetje respectvol wilt doen zeg het dan niet waar al z’n vrienden bijstaan, want dat is wel weer erg lullig xP

Bah, dit komt echt stalkerig over! Blokkeer hem inderdaad en vermijd hem zoveel als mogelijk. Misschien gaat zijn crush dan wel over…

Hm, ik zou ook gewoon tegen die gozer zeggen sorry ik ben al bezet en heb ook geen behoefte aan iemand anders. Ik weet niet of vrienden worden er voor jullie in gaat zitten omdat hij zo te zien nogal gek op je is, maar dat moet je helemaal zelf beslissen (;

Ik heb het ondertussen tegen hem gezegt, maar een paar uur later begon ie weer van; ik mis je, ik wil je zien, ik denk aan je lach en je mooie gezichtje, ik wil recht in je mooie ogen kijken enz.
Hij lijkt het maar niet te snappen, ik zeg hem constant dat het niets zal worden, maar ik wil hem ook weer niet blokken. Is het volgens jullie een goed idee om vrienden te zijn, als hij voortdurend zo’n dingen zegt?

[i]Ik heb zoiets ook gehad, hij voegde me toe op msn en hyves, ik was wel nieuwsgierig dus accepteerde ik hem. Hij zei elke keer hele lieve dingen enzo, wilde ook met me afspreken maar ik vond dat best wel eng. Ik heb een paar keer geprobeerd met hem te breken, maar dan stuurde hij altijd `smeek`smsjes waardoor ik toch weer met hem om bleef gaan. Uiteindelijk ben ik helemaal met hem gekapt, toen ik een jongen ontmoette die ik erg leuk vond en die jongen mij ook enz. maar dat is een ander verhaal :wink: Ik heb dus aan die jongen die ik leuk vond gevraagd of hij die andere jongen niet duidelijk wou maken dat hij me gewoon met rust moest laten. Dat wilde hij wel doen dus heb ik hem toegevoegd aan een gesprek met die stalker. Dat heeft echt geholpen al stuurde de stalker nog wel een berichtje op hyves. Verder heb ik niks meer van hem gehoord en ook op school kijkt hij me niet meer aan. Wat anderen zeggen van totaal negeren kan wel maar ook niet helpen, het ligt aan de jongen. Probeer het gewoon zo en anders moet je in real life tegen hem zeggen dat ie je gewoon uit zijn hoofd moet zetten en je met rust moet laten :wink:

Succes(L)[/i]