hij is verlegen

Heeyy
Ik heb een relatie met een jongen en ik zou wel een stapje verder willen gaan.(hoeft niet gelijk seks) Ik ben 16 en hij 17.
Ik heb zo’n gevoel dat hij dat ook wel wilt want tijdens het zoeneen doet hij zijn hand steeds lager en lager maar nog net nirt bij mn kont bijvoorbeeld en allemaal dat soort hintjes. Volgensmij is hij verlegen en is hij bang dat ik het niet wil, wat opzich best cute is. Maar ik weet nu dus niet wat ik moet doen want er gewoon over praten vind ik een beetje ongemakkelijk.
Xxx

Of je legt zelf zijn hand een keer op je kont of een andere plek denk dat hij het dan ook wel doorheeft als je het te akward vind om erover te praten.

Of hij is gewoon netjes, en wil niet na (ik zeg maar wat) 3 weken al het bed met je in.

Weet je… jij kan zelf ook een volgende stap zetten :wink: Zoals hier al gezegd is, zijn hand op een bepaalde plek leggen… of jouw hang bij hem op een bepaalde plek leggen… of gewoon bovenop hem gaan zitten en een beetje droogneuken dat soort dingen :stuck_out_tongue:

Maar het gewoon ZEGGEN werkt ook goed. Dat hoeft echt niet eens out of the blue te komen, gewoon als jullie aan t zoenen zijn een opmerking maken… “Ik heb het warm… ik doe mijn shirt even uit hoor…” met een knipoogje erbij of iets dergelijks. Dan is de hint wel duidelijk lijkt me!

Jaa heel er bedankt allemaal ^^ xxx