hij is veemdgegaan

Hallo lieve meiden,

Ik heb even jullie hulp nodig. 5 weken geleden heb ik mij ex ((toen nog vriend waar ik 2 jaar mee had) zijn Facebook chat gelezen zonder dat hij het wist. Dit omdat ik hen al een tijdje niet vertrouwbde. Er was 1 gesprek met een meisje die niet bij hem in de buurt woonde, waar hij schatje moppie liefje tegens zei. ook zei hij dat hij van haar hielt. Zij heeft ook dingen gezegd zoals het lijkt wel alsof we al een relatie hebben. Ook kwam het er duidelijk op neer dat ze seks hadden gehad. Hij was dat weekend bij haar geweest (zonder dat ik het wist). Toen ik las dat zij die avond naar zijn bedrijf kwam, heb ik besloten ook naar zijn bedrijf te gaan die avond om hem te confronteren. Ik kon ze niet betrappen omdat de deuropening op slot zat. Later kwam hij naar buiten en beweerde dat er nooit iets gebeurd was. ik heb hem gezegd rust te willen en na te willen denken of ik nog wel verder met hem wilde. Na een week heb ik besloten er een punt achter te zetten, ik merkte dat ik hem niet meer kon vertrouwen en dat de relatie ook op was. Daarna heb ik nog een keer op zijn fb gekeken in de data en zag ik dat zij nog steeds contact hadden. het ging ook over seks die ze hadden. Via de sms beweerde hij tegen mij dat hij haar niet meer sprak.

Dit was mijn eerste relatie, toen ik het net had uitgemaakt voelde ik mij gewoon goed. maar nu na 4 weken komt echt de klap, mis ik hem. Ook zou ik zo graag gewoon de waarheid van hem willen horen wat er allemaal gebeurd is tussen hun om het een plek te geven, maar hij zegt dat er niets gebeurd is. Ik geloof hem alleen niet.

Wat moet ik doen :face_with_raised_eyebrow:??!

Je kunt vrij weinig doen. Het is uit, en terecht. Hij ging vreemd. Als je je er geod bij voelt moet je het misschien tegen hem zeggen.
Het is niet echt netjes van je dat je zijn FB hebt gelezen, maar vreemdgaan is al helemaal niet netjes!
Dus het ligt een beetje aan jou…

“Zij heeft ook zingeving gezegd zoals het lijkt alsof we al een relatie hebben”
Heh??!!

Ik denk dat je toch echt moet proberen bij je oorspronkelijke beslissing te blijven: het is goed dat je het uitgemaakt hebt, want hij ging vreemd en loog tegen je. Succes!

Blijkbaar was hij zo onbetrouwbaar dat ze zijn fb wel ‘moest’ lezen omdat ze er anders nooit achter kwam, aangezien hij het zelf niet vertelde. Dat het een beetje aan haar ligt vind ik nergens op slaan eigenlijk.

Echt heel vervelend ts, heb je je ex er wel eens mee geconfronteerd dat je zijn berichten heb gelezen? Dan kan hij er niet meer onderuit. Ik zou denk ik of hem daarmee confronteren of het laten en hem achter je laten. Het is een hele nare afsluiting, maar ook dan zul je er overheen komen… Echt waar. Hij is je niet waard.

Ik hoef hem ook zeker niet terug na wat hij heeft gedaan. Maar soms denk ik wel eens van misschien kan ik het eindelijk afsluiten als ik de waarheid hoor van hem.

En is het normaal dat ik hem na 4 weken pas ga missen en de klap komt

@fairyDust, ik heb hem onderdaan geconfronteerd met de berichten. mmaar hier antwoord e hij niet/vaag op en zei dat hij die dingen allemaal niet meende.

Ik snap je wel hoor, het is toch fijn om het ‘goed’ afgesloten te hebben.
En dat is wel normaal ja, dat de klap nu pas komt. Ik had een ex die vreemdging waarna ik zo kwaad geworden ben dat ik hem echt haatte en hem echt niet meer wou zien, maar na een maand ongeveer kreeg ik het er opeens toch moeilijk mee.

Maar ook die moeilijke periode zal overgaan, je bent beter af zonder die jongen.

^ Ik denk dat ze bedoelt dat het aan haar ligt in de zin van de keuze is aan jou. Maar ik las het de eerste keer ook verkeerd!

OT

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik begon hem ook te missen na een aantal weken, toch heb ik volgehouden en geen contact gezocht en daar ben ik heel blij om geweest! Dat gevoel van hem te missen gaat weer weg! Hij is het niet waard.

Ook al was het een eikel, op een gegeven moment ga je ze toch missen. Dan komen de leuke herinneringen weer even naar boven. Niet vergeten dat je goed gehandeld hebt en zo te horen zul je nooit de echte waarheid van hem te horen krijgen dus zou ik daar ook niet achter proberen te komen. Dat is moeite die je in hem stopt die hij niet verdient. Probeer naar voren te kijken :slightly_smiling_face:

Ik vind dat je goed heb gehandeld om hem op een heterdaadje te betrappen. Snap niet wat die jongen in zijn hoofd haalt te blijven liegen. Ik was echt helemaal gek geworden als ik jou was, vreemdgaan is gewoon zo ontzettend laag. Maar je bent inderdaad beter af zonder hem meid! Als het er eenmaal in zit doen ze het makkelijk nog een keer

Ik denk dat al het nodige al is gezegd, maar ik wil je toch even sterkte wensen!

Wat een lieve berichtjes allemaal. dank jullie wel :heart:. Ik krijg hier van heel veel kracht om door te gaan en hem niet te gaan sms’en!

wow jeetje… Je hebt echt ongeveer hetzelfde als mij meegemaakt,
Ik kon mijn vriend ook niet vertrouwen en heb ook op z’n facebook gekeken.
Hij had ook van die gesprekken met een meid. Hij ontkende ook en we hebben het dan wel samen uitgemaakt omdat hij het ook erg vond dat ik geen vertrouwen in hem kon hebben, maar twee weken nadat het uit was heeft hij in het openbaar met haar staan zoenen enalles, dus ik had wel gelijk…
Ik heb ook twee jaar een relatie met die jongen gehad.
Als je het fijn vind om te praten mag je me noten!

Ik zie net ook op facebook, dat mijn ex zijn moeder nu vrienden is geworden met het meisje waar hij mee vreemd is gegaan… Zegt dus weer genoeg voor mij. Voelt alleen wel als een klap in mijn gezicht, toch weer een bevestiging. Ben in staat hem een sms te sturen en hem hiermee te conforteren…

Niet smsen! Laat hem lekker in zijn sop gaar koken. Jij vindt wel een jongen die veeel beter is dan dat en waar je je tijd beter aan kunt besteden :slightly_smiling_face:

Je zou hem van Facebook kunnen verwijderen.

^ en eventueel blokkeren, zodat je hem niet zelf op kunt gaan zoeken. Die verleiding is erg groot namelijk.

Hem heb ik van Facebook verwijderd, zijn moeder niet. En de verleiding is inderdaad heel groot om het te checken

Die verleiding zal wel even blijven. Toch iedere keer weer tegen jezelf zeggen: niet doen. Zoek afleiding door dingen te gaan doen. Hij gaat ook verder met zijn leven, jij kunt dat ook beter doen.