Hallo lieve meiden,
Ik heb even jullie hulp nodig. 5 weken geleden heb ik mij ex ((toen nog vriend waar ik 2 jaar mee had) zijn Facebook chat gelezen zonder dat hij het wist. Dit omdat ik hen al een tijdje niet vertrouwbde. Er was 1 gesprek met een meisje die niet bij hem in de buurt woonde, waar hij schatje moppie liefje tegens zei. ook zei hij dat hij van haar hielt. Zij heeft ook dingen gezegd zoals het lijkt wel alsof we al een relatie hebben. Ook kwam het er duidelijk op neer dat ze seks hadden gehad. Hij was dat weekend bij haar geweest (zonder dat ik het wist). Toen ik las dat zij die avond naar zijn bedrijf kwam, heb ik besloten ook naar zijn bedrijf te gaan die avond om hem te confronteren. Ik kon ze niet betrappen omdat de deuropening op slot zat. Later kwam hij naar buiten en beweerde dat er nooit iets gebeurd was. ik heb hem gezegd rust te willen en na te willen denken of ik nog wel verder met hem wilde. Na een week heb ik besloten er een punt achter te zetten, ik merkte dat ik hem niet meer kon vertrouwen en dat de relatie ook op was. Daarna heb ik nog een keer op zijn fb gekeken in de data en zag ik dat zij nog steeds contact hadden. het ging ook over seks die ze hadden. Via de sms beweerde hij tegen mij dat hij haar niet meer sprak.
Dit was mijn eerste relatie, toen ik het net had uitgemaakt voelde ik mij gewoon goed. maar nu na 4 weken komt echt de klap, mis ik hem. Ook zou ik zo graag gewoon de waarheid van hem willen horen wat er allemaal gebeurd is tussen hun om het een plek te geven, maar hij zegt dat er niets gebeurd is. Ik geloof hem alleen niet.
Wat moet ik doen ??!