hij is veel ouder dan mij

Hallo allemaal,

Ik ben een 17 jaar oud meisje, en zit op het MBo
Er zit een man van 25 in me klas, dat is namelijk normaal bij het MBO (voor de mensen die het niet wisten),

Ik voel absoluut niks voor hem, maar hij kijkt me zo aandringerig aan, bij ons schooldisco keek hij me ook heel de tijd aan,
Hij kijkt me altijd aan als hij een gesprek heeft met een ander meisje
Als ik bijv. Neder zeg, zegt hij lander ( zeg maar mijn zin afmaken)
Laatst ging ik me kluisje opruimen, maar hij was daar ook met derest van me klas, hij keek me heel diep aan en beet op zn lippen, dus ik keek hem vies terug aan.
Als hij de klas binnen komt kijkt hij me aan en groet hij mij als enigste
Laatst zat ik in de bus, hij moet eigenlijk de andere kant op, maar hij nam mijn bus, en keek achter me aan waar ik naartoe ging,
Laatst zei ik hardop tegen een vriendin, ik wil een vriend die maximaal 20 jaar is,

TIP : Ik ben niet mooi ofzo, maar de meeste mensen mogen me omdat ik heel zelfverzeker ben & altijd mezelf blijf

Wat moet ik volgens jullie doen :frowning_face: ik wil absoluut niks met hem …

Misschien, ookal is het eng moet je hem vragen waarom hij altijd zo naar je kijkt enz. Het is beter voor hem als je duidelijk maakt dat je niks voor hem voelt :wink:
Maar lijkt me heel moeilijk hoor!

Ik zou hem gewoon negeren.
Als hij je mee uit vraagt of zoiets gewoon zeggen dat je dat niet wil. Dat je dat niet vervelend bedoeld maar dat je hem gewoon te oud vindt/niet op hem valt.

Als hij expres heel vervelend wordt of je ook fysiek begint lastig te vallen kun je het tegen de vertrouwenspersoon of mentor op je school vertellen.

(Daanaast is het ouder dan ik, dan weet je dat.)

Ik heb het lef niet om het aan hem te vragen, doordat ik hem elke dag zie

&@LaConnase, je hebt geleik sorry :blush: een domme fout van mij, ben niet zo goed in zinsopbouw.

mijn vriend is ook 25…

dit is puur mening van wat zij te oud voor zichzelf vind. Misschien werkt het wel supergoed bij jullie? :slightly_smiling_face:

over je beginpost: ik zou ook tegen hem zeggen waarom ie zo kijkt. Maarja als je dat niet durft zou ik het niet weten…

Ik snap je topictitel niet helemaal?
Als ik je verhaal zo lees, dan lijkt mij het probleem dat je hem gewoon een creep vindt, z’n leeftijd doet er dan verder toch niet toe?

En wat je moet doen? Gewoon aan hem vragen wat z’n probleem is, en als je dat niet durft, hem negeren.

@koekjesdeeg, hij is zo TE volmaakt echt netals me vader, te serieus eigenlijk … Ik vond een jongen leuk van 23, maar hij gedroeg zich echt als een 18 jarige, dus ja …

@invisibleme, heb gewoon totaal de lef niet :frowning_face:

@Phaedra, volgens mij is hij achterlijk ofzo :slightly_smiling_face: ik heb nog noooit tegen hem gepraat, ik mag hem gtewoon totaal niet, en kon niks vinden voor de titelnaam vandaar …

Ik vind het een beetje raar dat je schrijft… ik ben een meisje van 17 en hij is een man van 25. Nja kan ook aan mij liggen als ik aan een man denk denk ik iemand die dik in de 30 is en niet aan iemand die in je klas zit (ookal is hij 25)

En als jij niks voor hem voelt moet je dat gewoon duidelijk maken!

ohja ik snap je topictitel ook niet helemaal, net zoals Phaedra

Misschien vind ie je wel helemaal niet leuk x)

Negeer hem dan gewoon?

Ik snap de topictitel juist wel, dat hij 25 is, is niet per definitie een probleem. Maar als iemand 25 is (en zich ouder gedraagt en er ouder uit ziet) en hij vraagt continu aandacht van jou/valt je lastig/kijkt je vervelend aan, kun je dat denk ik eerder als een vervelende kwestie opvatten dan wanneer iemand 18 jaar is. Maar hoe dan ook, ik zou hem proberen te negeren en als hij je lastig gaat vallen, tegen hem zeggen dat hij je met rust moet laten en/of het ergens melden op school.

dan ik.

misschien vind ie je wel helemaal niet leuk
als dat wel zo zou zijn: gewoon negeren en wees niet te aardig voor hem haha.

Bedoelde het niet vervelend hoor! :slightly_smiling_face:

Negeren en als hij je lastigvalt zeggen dat hij op moet rotten of hem slaan.

Hoe kun je iemand nou niet mogen als je er nooit mee gesproken hebt? Echt heel oppervlakkig…

huh hij is TE volmaakt, dus zo perfect dat je denkt dat er ergens een addertje onder het gras zit

MAAR alsnog vindt je hem raar? wtf xd

Als hij je aankijkt, zou ik zeggen (ook al is het voor de grap, dat weet hij ja niet) ; ik weet dat ik mooi ben. Dan kijkt ie je denk ik niet meer aan:D