hij is te oud

Skot :grinning:

nou ik vind als jullie het echt allebei serieus menen en gek op elkaar zijn maakt het leeftijdsverschil niet uit, je kan het altijd proberen

Een beetje vrienden zijn kan geen kwaad, maar ik zou uitkijken, want jij bent 14, zit nog op de middelbare school in de onderbouw en hij is 21 en waarschijnlijk student…

wow das een enorm verschil. als het nou 16 of 17 was…
maar 14, je bent nog een kind (sorry als dit verkeerd overkomt, maar tis zo. zowiezo in zijn ogen, misschien eerste tijd niet, maar daar komt hij ook achter.) jullie werelden zijn echt erorm verschillend natuurlijk en ik denk niet dat je met zo’n verschil op 1 lijn kunt zitten en dezelfde dingen wil. en over dezelfde dingen nadenkt, doet, over praat etcetc. lijkt me erg lastig! anders probeer je het toch een tijdje?

als het alleen de leeftijd is… gewoon doen.

Kortom, het kan, maar ik denk dat het lastig word, doordat jullie in een compleet andere fase van je leven zitten

tja het is natuurlijk wel een best groot verschil maar mijn nicht was 15 toen ze met haar vriend kreeg die toen 22 was. en nu 4 jaar later hebben ze nog steeds wat. dus het kan wel! veel succes (K)

leeftijd maakt niet uit.

dus jij bent 14?
nouja als jullie gek op elkaar zijn, al snap ik het van die jongen gewoon echt niet. hoe kun je in hemelsnaam als 21jarige op een 2e klasser vallen

Leeftijd is maar een cijfer …
(ik weet dat je hier niks aan hebt ;p)

Dat maakt dus echt helemaal niet uit he. Je kunt op hetzelfde niveau zitten ondanks je leeftijd. Natuurlijk zit je wel in 'n andere levensfase, maar als je er beide aan wilt werken, dan lukt het zeker.

Leeftijd vind ik zoiets stoms. als je gek op elkaar bent en je bereid bent er voor te gaan dan is er niks aan de hand

Ik ben ook 14 maar een 4e klasser, moest het even melden :B

Maar die “serieuse boy” klinkt zelf niet heel serieus eigenlijk. Je kunt het natuurlijk altijd nog proberen, maar ik denk eigenlijk niet dat het een succes wordt.

je kan het proberen, maar je moet wel altijd rekening houden met het feit dat 'ie hoogstwaarschijnlijk al verder wil gaan met je

Ik geloof niet dat dit gaat werken, leeftijd maakt wel degelijk uit.

Ja precies, rond deze leeftijd in ieder geval. In het begin zal het nog redelijk gaan, maar op den duur gaan er irritaties komen. Elkaar niet goed bergijpen, je zit immers in twee totaal verschillende werelden.

Ik ben bijna 17, en de jongen die ik leuk vind is net 20, en ik ben al bang dat het puur en alleen al om de leeftijd niet zal werken, maar dat is misschien ook wel weer een beetje overdreven. Maar 14 en 21… Nee, ik heb er geen vertrouwen in.

Kijk alles kan, maar 14 is wel heel jong… Het gaat niet echt om hoeveel jaar jullie schelen maar meer in welke fase van je leven jij nog zit. Dat klinkt heel stom, maar het is echt zo. Maar proberen kan altijd natuurlijk, je kan moeilijk van hem verwachten dat hij vier jaar op je gaat zitten wachten. Dat doet ie echt niet.

Dubbel!

ehm niet lullig bedoeld, mr wat ziet een jongen van 21 in een meisje 14? van jou kant snap k t wel, een ouder iemand is bijna nooit een probleem. Mr zou jij op je 21e geinteresseert zijn in jongens van 14?

Ik zou er geen aandacht meer aan besteden
Hij wilt je nu niet, pas als je 18 bent
Nja dan stop 't toch? wie weet krijgt hij een serieuse relatie in die periode, en dat is dan niet met jouw. Als het hem niks kon schelen, had ie je allang als vriendin.