Hij is te onduidelijk

Ik vind een jongen al een lange tijd leuk, en we hebben een jaartje geleden ook samen iets gehad. Dat is stukgelopen, maar bij mij zijn de gevoelens weer terug. In de tussentijd heeft hij een vriendin (wat ook een vriendin van mij is) gehad waarmee hij heel veel problemen heeft gekregen (gooi ik niet op internet ivm privacy), maar dat is ondertussen ook weer over. Die vriendin is nog lang niet over hem heen. Nu app ik dus heel veel met die jongen (daar weet die vriendin wel vanaf), afspreken is er jammer genoeg nog niet van gekomen, maar we zien elkaar wel regelmatig op school.

Ik weet hoe hij is maar ik heb het idee dat hij steeds meer veranderd. Ik weet niet of hij überhaupt iets
voor me voelt, en ik ben bang dat hij het straks alleen maar voor de seks doet, ook al was hij eerst zo totaal niet (ik ben nog maagd btw). Krijg meer het idee dat hij het ‘friends with benefits’ idee wil, wat ik dus totaal niet wil! Heb dit al enkele keren aan hem gevraagd maar hij lult er altijd omheen of geeft heel vaag antwoord.

Wat moet ik hiermee? Hij is heel lief hoor, maar ik weet niet of het gemeend is, als je snapt wat ik bedoel…

Dankjewel voor het lezen, als er iets onduidelijk is vraag maar.

Misschien is dit niet wat je helemaal wilt horen, maar het is het beste denk ik. Ik zou er met hem over praten, en dan wel face to face.

Dit inderdaad

Dank jullie wel voor jullie reacties! :slightly_smiling_face: maar ik heb dus al aan hem gevraagd of we miss morgen een stukje konden gaan lopen in bijv. het bos of zo. De reactie die ik kreeg: ik weet niet (met een traantjeslachende smiley erachter). En hij wist ook niet waarom hij het niet wist. :bored:

Hij wil niet eens met je een stukje gaan lopen? Dit is voor mij al een best duidelijke hint dat hij geen zin heeft in iets anders dan benefits. Vertrouw je instinct!

Hier was ik al bang voor… Ik heb hem gisteren zo duidelijk mogelijk gevraagd of hij me leuk vond. En of hij een relatie wil of alleen fwb zijn. Hij zei dat hij me leuk vond, maar op dit moment nog geen relatie wil… Wat moet ik hiermee? Hij is absoluut geen jongen die zomaar iemand laat vallen. Toch ben ik bang dat hij dat wel doet… Ik weet het echt niet meer.

Wat bedoel je met ‘wat moet ik hiermee?’. Hij is super duidelijk in wat hij wilt.
Wil jij een fwb relatie? Nee toch? Dan zou ik hem laten zitten want je kunt hopen voor meer maar hij laat je duidelijk weten wat hij niet wilt. Een relatie.

Ik snap dat het voor jou wat moeilijker is omdat je hem leuk vindt, maar vanuit een nuchter perspectief:
Hij wilt geen relatie. Jij wilt dat volgens mij wel. Je kan hem niet dwingen dus eigenlijk is er dus niks dat je kan doen, behalve dan een leuke jongen vinden die je wel kan geven wat je wilt en verdient.

Je hebt gelijk. Hij is inderdaad duidelijk geweest ja. Maar tot gisteren was hij dat totaal niet :p. Maar hij geeft me eigenlijk nog steeds hoop, want hij zei net nog dat een relatie nog kan komen… De ene keer zegt hij dat het nog wel kan komen, de andere keer van niet. Bedankt voor je reactie trouwens!

Je hebt helemaal gelijk. Alleen is het dan beter dat ik het helemaal ineens afkap? Of moet ik nog eventjes aankijken? Ik vind dit moeilijk. :cold_sweat:

Ik zou het helemaal afkappen. “Een relatie kan nog komen” Dat is je gewoon aan het lijntje houden.