Hij is te lief.

Ik praat dus al heel lang met een jongen uit mijn klas, op msn. Hij vond mij al langer leuk. Ik kan echt superleuke gesprekken met hem hebben, en het is altijd zo gezellig!
Hij is een beetje de ‘nerd vd klas’, maar wel heel lief; en ik heb altijd nog een lieve jongen, dan 1 of andere macho. Op msn waren die complimentjes enzo wel leuk, en ik begon hem ook leuk te vinden. We hebben toen 2x afgesproken, en het klikte nog steeds…

Alleen: hij was eigenlijk té lief. Tegen het ‘kleffe’ aan, je weet wel; allemaal van die dingetjes in m’n oor fluisteren enzo, en dat op het 2 afspraakje al =| . En ik weet me dan geen houding te geven. Ik vind hem nog wel leuk, daar kan ik niks aan doen. Maar hij vind mij zóveel leuker dan ik hem, en dat is best wel ongemakkelijk als ik bij hem ben. Op school, omdat er dan andere mensen bij zijn, is hij helemaal niet klef, en kan je heel leuk met hem praten, maar als we dan alleen zijn…
Omdat ik me geen houding weet te geven, hebben we niet meer afgesproken. Ik heb hem een beetje vaag gezegd dat ik het ff rustig aan wilde doen maar ik denk niet dat hij het echt snapte.
Wat zal ik doen?
Toch nog een x met hem afspreken?
Ik weet dat als hij mijn vriendje zou worden of wat ook, dat ik dan totaal niet tegen klefheid kan. Moet ik dat tegen hem zeggen?

Ik wil hem ook niet aan het lijntje houden, dus als ik hem eerst nog hoop geef en met hem afspreek, maar daarna toch besluit dat ik hem te klef vindt, zou het een beetje gemeen zijn…
Hoop dat jullie iets weten wat ik kan doen :slightly_smiling_face:

2 uur later en nog geen reacties (A) Haha.
Up!

Probeer anders tegen hem te zeggen dat je vind dat het iets te snel gaat,
dat je hem eerst nog wat beter wil leren kennen?

Ja, dat is ongeveer wat ik tegen hem heb gezegd…
Thnks voor de reactie =)
Alleen, ik geloof dat hij het heel normaal vindt om bij het 2e afspraakje meteen zo te gaan doen…
Dus ik denk niet dat hij dan iets ‘gewoner’ doet bij de volgende keer :stuck_out_tongue:
Nouja, ik dacht, misschien is het een goed idee om ergens heen te gaan met hem, dus niet bij 1 van ons thuis, maar ergens waar andere mensen zijn. Hij is geen type om uit te gaan, maar misschien een keer overdag naar de stad. Alleen dat lost nog steeds niet op dat hij ‘klef’ is als we wel alleen zijn, haha…

zeg tegen hem dat je hem echt wel leuk vind, maar dat je er niet zo goed tegen kan als iemand klef doet. geef dan ook voorbeelden, dus zeg het ook van dat in je oor fluisteren enzo. dan doet ie dat waarschijnlijk nooit meer maar blijft ie voor de rest wel gewoon aardig! (:

Oke, da ´s wel zo… Daar hoop ik ook op =)
Maar het komt zo lullig over, hij doet helemaal z’n best om romantisch te zijn, kom ik:
'ik hou niet van klef doen xD ’

je moet dat ook niet zo bruut zeggen he

Nee, dat snap ik, haha :stuck_out_tongue:
Maar hoe dan? Het komt sowieso wel kut over…

Je kan het minder bruut zeggen door te zeggen dat je het allemaal te snel vind gaan, dat hij al zo gauw zo ‘klef’ doet en je je dan geen houding weet te geven.

Dat is het toch?

Ik heb gisteren net zo’n soort topic gepost :stuck_out_tongue:

Ja weet ik, ik heb ook wat gepost toen :wink:
Alleen die jongen en ik hebben (nog???) niks.
Maar ik weet ook niet of dat gaat gebeuren, want ik twijfel cónstant of ik hem wel écht leuk vind.
Want hij is echt een lieve jongen en verdient het niet om aan het lijntje gehouden te worden.
Maar de ene keer mis ik hem heel erg en vind ik het heel heel leuk om met hem te praten, bij hem te zijn,
maar de andere keer doe ik er alles aan om een afstand te houden…
Ik snap er niks meer van!

Het ergste is dat ik 2 mogelijkheden heb en dat ik niet zo lang heb om die keuze te maken, want ik wil hem niet aan het lijntje houden.

Keuze 1: Niet voor hem gaan. Heel veel spijt hebben omdat ik wél bij hem wil zijn en omdat ik hem dan ga missen. Ik hoef dan niet meer te twijfelen of ik hem wel of niet leuk vind, want dat is niet meer aan de orde als we niks hebben.
Keuze 2: Wel voor hem gaan. Nog steeds niet zeker weten of ik hem wel écht leuk vind. Ik ben nu nog niet verliefd (denk ik), maar gaat dat wel komen dan? Misschien kom ik er na een week wel achter dat ik me toch heel ongemakkelijk bij hem voel, dat hij niet is wat ik zoek, en dan moet ik het alsnog moeten uitmaken. Dat gaat hem echt heel veel pijn doen, en mij ook. Maar je kan niet met iemand hebben als je diegene niet leuk vind :S

Kut kut kut kut KUT!

Simpel…
ga wat met hem doen… niet voor een paar minuten, nee gewoon een dag… Kies een zondag, kijk een filmpje/pak een terrasje… eet samen… & blijf gewoon lang bij hem, dan merk je vanzelf of je verliefd op um bent of niet :slightly_smiling_face:

Ik ben voor keuze 2 gegaan :stuck_out_tongue:. Maar ik ben wel verliefd, maar niet zo erg als hij is!
Je moet zelf weten wat je doet. Ik heb het een kans gegeven, want hij verdiend die kans namelijk.

Het leven is soms zooo ingewikkeld, hihi. Misschien moeten we een praatgroepje beginnen!:stuck_out_tongue:

Ik zou voor keuze 2 gaan.
Als het niet bevalt, dan maak je het uit.
Anders blijf je je weer afvragen wat als en als je het hebt geprobeerd weet je dat je de goede keuze hebt gemaakt.

Heel erg bedankt voor de reacties iedereen!
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit hoor, het leven is inderdaad ingewikkeld haha =P
Misschien moet ik gewoon niet te veel erover nadenken, daar word ik toch niet wijzer van…