hij is te jong/ te oud

ik dacht ik maak er een topic over omdat veel mensen het probleem hebben dat ze een jongen leuk vinden maar bijvoorbeeld dat hij te jong of te oud en dat je wilt weten of het wel kan.

Naar mijn idee ligt het er maar net aan hoe je je gedraagt. Leeftijd is zo relatief.
Als je hem leuk vind, en hij zit op hetzelfde level als jij zou ik er vooral voor gaan. :slightly_smiling_face:

@levicorpus
dankje

Als je hem leuk vindt, zou ik het gewoon een kans geven :slightly_smiling_face: Misschien is hij inderdaad te jong, maar het kan ook anders zijn.
De jongen die ik leuk vind is ook een jaar jonger. En ik vind het zelf echt raar dat ik hem leuk vind, aangezien ik perfect kan omgaan met oudere jongens en het ook leuk vind om met hen te praten.
Maar ik vind hem echt gewoon leuk, en je zou hem inderdaad ouder schatten als je zijn leeftijd niet weet.
Soms irriteert het me wel dat ik meer de leiding neem dan hij, en dat ik op sommige vlakken echt veel volwassener blijk. Maar vaak stoort het me niet. Achja, geef hem gewoon een kans :wink: dat doe ik nu ook. En ik ben wel bang dat hij ooit te kinderachtig zal blijken te zijn, maar nu geniet ik er gewoon van en ik zie wel wat ervan komt.

Boeiend.
Mijn vriend is net 20 en ik 21. Okee we zijn al volwassen qua leeftijd ect. Maar toch viel ik op oudere mannen. Het doet me niet zo veel. Ik ben echt gek op hem ^^. Een vriendin van mij is 22 en haar vriend 18. Gaat prima. Er worden wel grapjes gemaakt hier en daar maar ze wonen al samen en ze zijn gelukkig. Het ligt er ook aan of meneer een beetje ’ volwassen ’ is voor zijn leeftijd. Hij is nog jong maar als jullie écht van elkaar houden is dat geen probleem.

Hier: 16 en 22

Het gaat er vooral om of er een klik is, of de volwassenheid op gebied van gedrag bij elkaar past. Het is ook zo dat de leeftijden 12 en 18 meer verschillen dan 22 en 28. Natuurlijk. Maar het ligt gewoon aan de personen.

Ik ben bijna 16 en ga meestal om met jongens van 21. Als ik daar ooit iets mee zal krijgen zal ik het nog het moeilijkste vinden om aan mijn moeder uit te leggen haha

Het ligt ook echt aan de personen,
ik ben zelf 18 en mijn vriend word in november 28