hij is pissig om iets stoms...

mijn vriend is een type die snel jaloers is maar nu is hij pissig om niks naar mijn mening dus heb even advies nodig van jullie :stuck_out_tongue:

sinds een aantal maand ben ik verhuist en laatst toen ik in het bos stil stond om een vlieg uit mijn oog te wrijven (yeah een beetje weird maar ik was aan het motorcrossen) toen er in 1x een jongen naast mij kwam staan en een leuk praatje maakte tot ik zei dat ik weer moest gaan omdat mijn vriend anders kwaad zou worden en vanaf toen komt die jongen echt dagelijks langs mijn huis gereden op zijn crossmotor(heel langzaam. dan zit ie echt te kijken tot hij mijn huis voorbij is en geeft dan weer gas)
daar is mijn vriend dus kwaad om op mij !?

sorry voor het aan 1 stuk door typen maar heb een beetje haast :pensive:

nou die jongen doet toch niks je vriend moe niet jaloers zijn jij doet niks dus geen reden om jaloers om te zijn

kijk doet hij wat echt niet kan bijv zoenen ja dan is er wel een reden om kwaad te worden…

Je hebt gelijk.

Nuttige post van mijX|D

Hij heeft geen reden om boos te zijn, jij hebt eerder een reden om boos te zijn op hem (hij word boos op je zonder goede reden)

Ik denk dat je je vriend wat kan geruststellen door tegen die jongen te zeggen dat je bezet bent en geen interesse hebt (klinkt vrij bot). Of misschien houdt hij na een tijdje wel op?

Het is wel stom, aangezien die jongen niets doet behalve kijken. Maar ik snap dat je vriend het naar vindt dat iemand je zo interessant vindt. Ik denk dat je vriendje pas bijdraait zodra die jongen out of the picture is.

jij hebt gelijk
ik snap eigenlijk niet waarom je vriend boos is, echt heel onbenullig. dit is egt een geval van extreme jaloezie

ik was ook kwaad op mijn vriend geworden hoor ik vind het namelijk nergens op slaan maar begon toch een beetje te twijfelen en
het rare is dat ik die jongen daarna nooit meer gesproken heb waardoor ik me nu afvraag waarom hij hier elke keer langs rijd en zit te kijken…mijn ouders vroegen zelfs of ik hem kende :crazy_face:

Je hebt gelijk, jij kan er niks aan doen(:
Toch zou ik, als je die jongen ooit nog spreekt, toch even duidelijk maken dat je een vriend hebt, dan heb je alles gedaan wat je kon, right?

voor hem is het mischien liefde op eerste gezicht hoe weet die waar je woond dan :stuck_out_tongue:? maar je vriend moet juist heel blij met je zijn je bent zoleuk dat andere je helemaal gaan stalken:P en toch kies je voor je vriend:)

Ik begrijp je vriend wel in z’n reactie. Probeer hem gewoon een beetje te bedaren. Zeg hoe de vork in de steel zit, dat je niets van die andere jonger [stalker!] moet, blablabla. Hij draait wel bij. Succes!

ik zou eigenlijk niet weten hoe hij weet waar ik woon :stuck_out_tongue:
maar hij stalkt toch niet? hij rijd alleen stom langs mijn huis (soms wel 8x op een dag haha) en ben eigenlijk best benieuwd waarom hij dat doet want als ik voor in de tuin zit kijkt hij en rijd gewoon door en laatst toen ik aan het wandelen was met de hond bleef hij een poosje langzaam achter mij rijden…waarom spreekt ie me dan niet aan? :S

Wat een griezel. Sorry hoor, maar je lokt het wel uit vind ik. Klinkt lullig, maar je vriendje voelt zich ongemakkelijk en iets wat jij er aan kan doen, doe je niet. Waarom spreek je die jongen niet aan en maak je duidelijk dat je bezet bent? Dan houdt hij vanzelf wel op.

Nu heb je die jongen nieuwsgierig naar je, leuk die aandacht, maar je bent bezet en die aandacht heb je dus niet nodig.

mmmmm heel apart dit :S

moet ik dan midden op straat gaan staan met mijn armen wijd om hem tegen te houden :stuck_out_tongue:
straks gaat ie ontkennen en sta ik voor lul :grinning_face_with_smiling_eyes:

weird.
jij kan er toch niks aan doen dat die jongen langsrijd enzo?
of kan je dat wel?

Je moet het zelf weten hoor. Ik ga niet zeggen wat jij moet doen, maar ik vind wel dat je er wat aan kan doen. Tenzij je die aandacht leuk vindt en ja, dan snap ik dat je vriendje pissig wordt.

Je zegt zelf dat hij dagelijks langs je huis fietst en je zelfs ‘achtervolgt’ af en toe. Neem dat risico maar om voor lul te staan.

even wat meer duidelijkheid:
-mijn vriend en ik zijn al 2 jaar samen (als het aan mij ligt nog veel langer)
-’‘die jongen’’ is niet eens mijn type (hij is beetje een aso)
-ik heb hem dus maar 1x gesproken en dat ging alleen over crossmotors

als je beter had gelezen had je gezien dat hij niet langsfiets maar langs rijd :wink:

Ja maar om je vriend gerust te stellen kan je hem ‘wegjagen’? Of althans proberen?

Zelfs al zijn jullie een eeuwigheid samen, het komt voor bij relaties dat aandacht van anderen leuk blijft (ik zeg niet dat jij het vindt, maar het komt voor).

Ik zit zelf ook in een relatie (meer dan 3 jaar nu) en ik zou zelf proberen van zo’n jongen af te komen, zonder er wat achter te zoeken. Maar je moet het zelf weten natuurlijk, ik kan niet oordelen erover.

erh…boeie? Mijn excuses hiervoor. :wink:

Ik zou die jongen die steeds langsrijd geen aandacht meer geven. Als je echt van je vriendje houd heb je toch geen behoefte aan andere jongens? Ik weet dat je vriendje echt heel erg overdrijft maar sommige zijn gewoon jaloers en daar kunnen ze niks aan doen. Het kan voor hem heel erg pijnlijk zijn als jij ineens allemaal met die jongen gaat praten. Je kent die jongen nu toch amper dus laat 'm lekker gaan en stel je vriendje gerust. Word niet boos op hem dat hij jaloers is, maar je kan het natuurlijk wel normaal met 'm bespreken dat het echt niks te betekenen heeft.