hij is onduidelijk

Hoi meiden,

ongeveer een maand geleden was ik met school op reis en op de terugweg kwam ik in contact met een jongen van mijn school. We hebben even bij elkaar gestaan en gepraat, maar niet erg lang want we moesten na 5 minuten de bus weer in en in de bus zaten we te ver weg van elkaar. Toen we thuis aankwamen stuurde hij me een insta dm en hebben we gepraat, uiteindelijk vroeg hij mijn nummer en hebben we via whatsapp verder gepraat. Hij zegt dat hij blij met me is en dat hij gelukkig wordt als ik hem een aapje stuur. Maar ik heb altijd degene die het gesprek moet beginnen en op gang moet houden. Nu heb ik dus met mezelf afgesproken om even af te wachten en hem maar te laten appen. Het laatste appje stuurde hij gisteren en dat was ‘spreek je morgen wel x’ maar hij heeft niks meer gestuurd. Hij stuurt dan niks meer via whatsapp maar dan heb ik wel via snapchat n beetje contact met hem. Ik weet het nu dus allemaal niet meer.

Ben ik niet leuk genoeg om mij eerst een appje te sturen of wat is het probleem? Door de signalen die hij geeft lijkt het erop dat hij me leuk vindt, maar waarom begint hij het gesprek dan niet zelf en moet ik dat altijd doen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Schat, hoeveel topics/reacties ga je nog maken/plaatsen met hetzelfde er in? Je krijgt op deze manier echt niet sneller een antwoordt.
En als je niet weet hoe deze site werkt, lees de regels dan eerst. Vooral als je 17 bent kan je zelf toch wel bedenken dat 10 keer hetzelfde posten niet nodig is?

Precies. En zelfs als je niet weet hoe een forum werkt snap je toch wel dat je niet 16x op steeds andere plekken jouw verhaal moet posten…

OT: Ga niet overal dingen achter zoeken

nou die regels zijn ook niet duidelijk, dacht juist dat ik het nu goed deed

Nouja, de regels kan je ook vinden door een beetje rond te kijken. Zo is het algemeen bekend dat er niet duizend topics geopend hoeven te worden met ‘vind hij mij leuk?’. Daar is ook al een algemeen topic voor, die bovenaan in de lijst in het liefde & boys subforum staat. In andere topics onder de gepinde topics kan je zien dat er in (bijna) elk topic gezegd wordt naar het algemene topic te gaan.
In topics van anderen is ook niet netjes. Vooral als zij nog geen antwoordt hebben.

Het is eigenlijk hetzelfde als de weg aan iemand vragen. Dat doe je normaal ook één keer aan één persoon.

als ik dit zo lees is het dus ook niet netjes om mijn topic op deze manier te ‘verpesten’, kun je me net zo goed een prive berichtje sturen met dit erin.

^ Nee, je eigen probleem/vraag in het topic van een ander zetten is iets heel anders dan iemand vertellen hoe de gang van zaken is.

hoe ‘de gang van zaken is’ kun je me ook persoonlijk vertellen en niet in mijn topic. Dit is niet de reden waarom ik dit topic aanmaak en heeft er niks mee te maken dus is ongepast. Als je iemand wilt wijzen op zijn/haar fouten kun je dit in het vervolg misschien beter via een aardig privé berichtje doen. gewoon een tip

Er is al vaker gezegd in andere topics waar je dit hebt geplaatst, dat één bericht genoeg was. En je maakt dan ook nog een topic met hetzelfde. Sorry dat ik het zeg, maar dan zie ik niet waarom ik een prive bericht moet gaan sturen.
Je reacties zijn zelfs verwijderd door de mods, dat zegt genoeg denk ik.

Maar goed, ik hou hierover op nu.

denk je het eindelijk goed te doen krijg je nog een shitload aan negativiteit over je heen. Dat jij je niet goed voelt kan ik niks aan doen oké. Iedereen maakt fouten en als je het dan opnieuw probeert is het nog niet goed.

Dames, zullen we het hier even bij laten? Ik denk dat je zelf ook wel kunt bedenken - ondanks dat je nieuw bent - dat je niet op 16 verschillende plekken hetzelfde bericht moet neerzetten.
Dit topic gaat dicht, je hebt namelijk ook in dit topic (http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.msg277632261.html#msg277632261) het bericht opnieuw geplaatst en daar staat 'ie goed.