Hoi meiden,
ongeveer een maand geleden was ik met school op reis en op de terugweg kwam ik in contact met een jongen van mijn school. We hebben even bij elkaar gestaan en gepraat, maar niet erg lang want we moesten na 5 minuten de bus weer in en in de bus zaten we te ver weg van elkaar. Toen we thuis aankwamen stuurde hij me een insta dm en hebben we gepraat, uiteindelijk vroeg hij mijn nummer en hebben we via whatsapp verder gepraat. Hij zegt dat hij blij met me is en dat hij gelukkig wordt als ik hem een aapje stuur. Maar ik heb altijd degene die het gesprek moet beginnen en op gang moet houden. Nu heb ik dus met mezelf afgesproken om even af te wachten en hem maar te laten appen. Het laatste appje stuurde hij gisteren en dat was ‘spreek je morgen wel x’ maar hij heeft niks meer gestuurd. Hij stuurt dan niks meer via whatsapp maar dan heb ik wel via snapchat n beetje contact met hem. Ik weet het nu dus allemaal niet meer.
Ben ik niet leuk genoeg om mij eerst een appje te sturen of wat is het probleem? Door de signalen die hij geeft lijkt het erop dat hij me leuk vindt, maar waarom begint hij het gesprek dan niet zelf en moet ik dat altijd doen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!