hij is onduidelijk, wat moet ik nu

hallo! ik heb lang getwijfeld om hier een acount voor aan te maken maar doe het nu maar toch.
ik hoop echt dat jullie kunnen helpen want weet echt niet wat ik moet

ik wil graag weten wat jullie hierover denken:

zo’n 2 jaar geleden leerde ik een jongen kennen waar ik op dat moment nog niet echt veel over dacht.
we praatte af en toe via facebook of whatsapp maar dat was het dan ook…

op begeven moment ( vorig jaar ) gingen we ineens wat meer praten en was het best gezellig.
we hadden toen op een feest gekust en toen begon het. telkens stuurde hij me een paar weken wat en hadden we leuke gesprekken en dan ineens zei hij helemaal niks meer. dan een paar weken later praatte we weer n paar weken enzovoort… ik wist dat ik niets voor hem moest voelen ofzo omdat hij al overkwam als iemand die alleen wilde flirten.

maar een paar weken geleden begon hij ineens te praten en deed hij heel geintreseerd ( ofja meer dan normaal ) dus kreeg ik een beetje hoop.
toen hadden we tijdens een feest weer gekust en was ik echt blij. maar de dagen erna zei hij er niks over of iets ( dat we hadden gekust) en praatte hij gewoon normaal tegen me.
hij maakte af en toe nog wat flirterige opmerkingen maar dat was het ook.

hij zei ook voordat we gekust hadden ( de 2e keer) dat we toen we voor het eerst hadden gekust we eigelijk wat hadden moeten gaan doen toen zei ik dus: dat kan nog altijd, en toen zei hij dat dit inderdaad nog altijd kon dus was ik ook weer best blij maar hier heeft hij ook nooit meer wat over gezegd.

nu heeft hij dus gister weer gedaan wat hij altijd doet: midden in een gesprek stoppen met praten en niks meer reageren.
ook is hij vandaag constant online terwijl toen wij appte ongeveer 3 weken ( deze keer ) hij elke keer super laat reageerde en bijna nooit online kwam…

kunnen jullie me aub denken want hij is zó leuk maar weet gewoon echt niet meer wat ik ermee moet…

Vraag wat hij wilt, wilt hij een relatie of gewoon gezellig hebben?

maar we praten nu niet meer haha… dus kan het even niet vragen nu.
maar ik vraag me ook een beetje af waarom hij nu wel de heletijd online is en toen echt maar een paar keer per dag. zou dit een teken zijn dat hij niet zo’n zin had om te reageren ?

Naja mensen hebben niet altijd zin om te praten. Op een gegeven moment ben je toch wel uitgepraat xd

Oke, dit klinkt hard, maar ik denk dat hij het leuk vindt om met je te praten wanneer hij daar zin in heeft. Hij laat niet voor niets zomaar niks meer van zich horen. Ik zou het gewoon laten zoals het nu is en er niet te veel achteraan gaan/mee bezig zijn. Snap wel dat dat lastig is, maar ik kan uit ervaring zeggen dat dat je heel veel zal schelen. Wie weet komt hij vanzelf achter jou aan als jij het eventjes laat?

ik denk dat ik hem maar gewoon moet vergeten als ik mijn eigen verhaal zo terug lees… denk dat hij gewoon praat als hij zich verveelt en verder er niks mee bedoelt