Hij is nog nooit gekomen

Ik heb nu bijna een maand seks met mijn vriend, we waren allebei elkaars eerste. Hij is alleen nog nooit klaargekomen. We nemen altijd ruim de tijd voor voorspel en de seks zelf.
Aan de ene kant wil ik het er graag met hem over hebben, maar ik ben aan de andere kant bang dat ik er dan druk op leg, waardoor het al helemaal niet zal lukken misschien.

Hebben jullie tips? Zal ik het er met hem over hebben of nog even afwachten?

Zo lang hij ervan geniet is het toch goed? Dan komt het klaarkomen vanzelf wel een keer. Ik zou het er niet over hebben, want dan gaat het zeker niet. Het scheelt toch een hoop rommeel zo hihi

Als je het er gaat over hebben met hem lijkt het wat mij betreft dat het voor hem een beetje ongemakkelijk gaat worden. En dat het mischien alleen maar moeilijker zou gaan.

Precies, zou ik ook niet doen en dus niet te veel pushen. Daar wordt ie misschien alleen maar nerveuzer van :sob::muscle:

Ik zal het er niet over hebben, misschien kapt die het gewoon af dat kan ook he. Dat die gewoon stopt als die t aanvoelt ofzo

Heb zelf ook sinds kort een vriend en ik heb dit zelf ook. Ik heb het wel gewoon met hem besproken en dats juist erg fijn. Hij heeft voor mij 1 keer eerder seks gehad dus je kunt wel zeggen dat ik ook beetje zijn eerste ben. Het kan komen dat hij zo gewend is aan trekken en zijn eigen gevoel dat t met seks anders aanvoelt(niet slecht maar gewoon anders) gewoon geduld hebben en het even bespreken zou ik zeggen. Hij maakt t zelf ook mee dat hij niet komt dus zo raar is het denk ik niet om het er over te hebben toch :wink:

Ik zou als ik jou was het er wel even over hebben ja. Misschien is die heel onzeker dan kun je dat wegpraten.

Wel bespreekbaar maken en samen ontdekken wat prettig is om hem wel te laten komen.

Bedankt allemaal! :slightly_smiling_face:

En er gewoon geen zorgen over maken. Want je bouwt het allemaal samen op

Ik zou erover praten met je vriend, want ik heb precies hetzelfde probleem. We nemen alle tijd alleen hij komt gewoon niet klaar. Het zou kunnen komen door de condoom, misschien is de condoom te dik… En verder gewoon bespreken met je vriend niks raars aan. :wink:

Gewoon bespreken als je er over praat gaat de druk beetje bij beetje weg.
Heb presies het zelfde gehad maar het hielp bij ons wel.
Maak je er in elk geval niet te druk om het komt vanzelf
Succes

Zelf heb ik hier ook wel ervaring mee gehad, dus ik weet hoe je je voelt.
ik begrijp dat je jezelf er onzekerder om gaat voelen maar praat er gewoon over, dan kan je bespreken hoe je het wilt aanpakken, of hij uberhaupt wel wil komen… wij lossen het op doordat hij zichzelf bevredigd en ik aan zijn ballen lik of hem verleid maarja, dat is maar net wat jullie zelf willen natuurlijk! Ook was mijn vriendje nog nooit klaargekomen tijdens de seks, en doordat hij wist dat het ook nooit zou gebeuren maakte hij zich er niet te druk over en omdat hij zo op zijn gemak was is het uiteindelijk toch al een aantal keer gelukt. Ik denk dat dit zeker nog komt als jullie het langer doen en je weet wat hij lekker vind!

Suc6 meis! xx