Hij is nog niet met liefde bezig

Hee,

Ik ben vanaf vrijdag al heel erg verdrietig, want ik ben al het hele schooljaar verliefd op een jongen uit mijn klas. Hij gedroeg zich altijd heel erg ‘verliefd’ naar mij toe (dacht ik tenminste). Hij zat vaak omgedraaid op zijn stoel naar me te kijken, en als ik keek, dan keek hij snel weer weg.

Volgend jaar zitten we allebei in een andere klas, en ik besloot de knoop door te hakken: ik besloot om hem te vertellen dat ik hem leuk vind! Ik ging vrijdag naar hem toe, en vertelde het hem. Hij reageerde superlief en zo, maar hij zei dat hij nog helemaal niet met dat soort zaken bezig is. Hij is meer met voetbal enzo bezig, maar hij is wel gewoon 14 jaar. Nu moet ik wel toegeven dat hij de kleinste/kinderachtigste jongen uit de klas is.

Ik vind het verschrikkelijk toen hij zei dat hij niks in me zag, terwijl ik zo hoopte! Ik heb nu echt heel erg luddevedu en ik weet echt niet meer what to do!

Morgen zie ik hem weer, en ik kan hem ook niet ontwijken omdat ik natuurlijk in zijn klas zit :blush:
Ik wil hem vergeten, ontwijken en het loslaten, maar ik blijf hem leuk vinden.

Ik hoop dat iemand raad weet :wink:

Liefs x

Je kunt niets doen. Je kunt hem niet dwingen om verliefd te worden en ik vind je ook wel erg jong om verliefd te zijn.

Bijna 15 jaar valt toch wel mee? Ik bedoel… er zijn toch veel meer meiden verliefd op die leeftijd?

Luddevedu? :flushed: wat betekent dat hehe?

Je kan (helaas) niks anders doen dan het proberen los te laten… Sterkte!

Luddevedu=liefdesverdriet :’)
Heel erg bedankt! Ik zal het proberen los te laten!

Probeer hem maar gewoon te vergeten, er is niets tegen te doen! Je ontmoet nog wel andere leuke jongens!

Sterkte.

Nee het is niet perse te jong om verliefd te zijn hoor. Maar een echt serieuze relatie gaat meestal wel stuk op die leeftijd. Verliefd zijn kan altijd.

Hij is er blijkbaar nog niet klaar voor en ik zou het ook gewoon laten gaan als ik jou was. :sob::muscle:
Vergeet niet, je kan iemand niet dwingen om verliefd op je te worden. ;(
En ach, er zijn nog meer dan genoeg leuke vissen in de zee :wink:

liefde kent geen leeftijd…

Ik snap hem wel een beetje, hij is nog 14, hij is druk bezig met voetbal, ik denk dat hij gewoon nog even wilt genieten van z’n jeugd en niet zich heel veel zorgen wil maken over liefde, dat komt namelijk vanzelf wel…

Jong? 14 jaar vind ik niet per se jong hoor. Ik was zelf 14 toen ik mijn eerste relatie kreeg, die ik nog steeds heb. 3 jaar later. Dus het kan altijd.

Maar ik begrijp best dat niet iedereen op die leeftijd al bezig is met de liefde. Jongens lopen vaak nog wel eens achter op meiden en zijn daar helemaal nog niet mee bezig. Het is heel vervelend voor je meid, maar er is helaas niks aan te doen. :sob::muscle:

En pedoseksualiteit?

Dan ook is liefde mogelijk en toegestaan. Men mag er alleen niet naar handelen.