…nadat hij een lange relatie achter de rug heeft.
Een maand geleden heb ik met een jongen gezoend in de discotheek.
Dat was 4 dagen nadat ik hoorde dat mijn bijna-vriendje een ander had.
Ik was al 4 maanden met hem bezig en het was echt bijna officieel een relatie.
Maar nee, in één klap was alles voorbij, ik was er serieus kapot van.
Ik had al geen zin om uit te gaan, maar volgens mijn vriendinnen was het goed voor me.
Oke, ik liet me overhalen en ging mee, ik ontmoette daar de jongen waar het nu om gaat.
Kende hem al wel via school, hij is zo iemand die íedereen kent, een superleuke jongen (:
En van het een kwam het ander, en ineens stonden we te zoenen.
Voor even was ik de andere jongen vergeten die mij zoveel pijn had gedaan.
Toen hij daarna contact zocht via hyves deed ik een beetje afstandelijk.
Het was immers nog maar 4 dagen geleden dat ik hoorde dat mijn bijna-vriendje een ander had.
Een paar weken later liep ik nog steeds met die jongen in m’n hoofd rond en betrapte mezelf erop dat ik dus serieuze gevoelens kreeg voor hem.
Ik stuurde hem een klein berichtje en we hadden even erg leuk contact.
Maar zelf deed de jongen ook nogal voorzichtig, hij was heel moeilijk te peilen.
Hij leek heel geïnteresseerd en meer te willen, maar eigenlijk ook weer niet…
Daarna kwam het hoge woord eruit bij hem; hij had net een lange relatie achter de rug en was eigenlijk nog niet toe aan iets nieuws.
Nu zitten we dus in dezelfde soort situatie, allebei net iets met een ander afgerond wat nog erg kort geleden is.
Ik weet van mezelf ook niet of ik nu wel klaar ben voor een relatie met deze jongen.
Ben die andere jongen nog steeds niet helemaal vergeten, maar deze nieuwe jongen heeft me daar wel bij geholpen.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Moet ik hem nu helemaal met rust laten en geen contact meer houden?