Hij is niet mijn vriendje

Een paar dagen geleden kwam ik op straat een goeie vriend van me tegen die op weg was naar huis en hij liep een stukje met me mee. Mijn vriendin fietste langs en zag ons lopen. Nou is die vriendin toevallig iemand die altijd alles gelijk aan iedereen door begint te lullen. Dus de volgende dag kom ik op school en gaan er allemaal geruchten rond dat ik wat met die vriend van me zo hebben. Wat echt absoluut niet zo is ik kwam hem alleen tegen. Ik probeer iedereen er van te overtuigen maar serieus niemand gelooft me. En nu elke keer als ik met hem praat hoor ik om me heen allemaal reacties van mensen wat best hinderlijk is .

Tjaaa k zat hier toch een beetje mee x

he wat

Eh ja

Sorry misschien een beetje onhandig uitgelegd :sunglasses:

Een paar dagen geleden kwam ik op straat een goeie vriend van me tegen die op weg was naar huis en hij liep een stukje met me mee. Mijn vriendin fietste langs en zag ons lopen. Nou is die vriendin toevallig iemand die altijd alles gelijk aan iedereen door begint te lullen. Dus de volgende dag kom ik op school en gaan er allemaal geruchten rond dat ik wat met die vriend van me zo hebben. Wat echt absoluut niet zo is ik kwam hem alleen tegen. Ik probeer iedereen er van te overtuigen maar serieus niemand gelooft me. En nu elke keer als ik met hem praat hoor ik om me heen allemaal reacties van mensen wat best hinderlijk is .

Hoop dat het duidelijker is.

Dus?

Probeer je ons nu te overtuigen, of wat is precies je vraag?

Lekker boeiend wat anderen denken. Zegt meer over hun dan over jou. Het is maar waar je je druk over kunt maken.

lekkere vriendin trouwens.

Leuke vriendin trouwens. Ik zou haar hoeken :’).

Wat maakt het nou uit dat andere dat denken? Laat ze lekker joh

ik denk dat we hier vrij weinig aan hebben
leuke vriendin trouwens

Dit ja. En weet je zeker dat ze een vriendin van je is?

Wat zijn we toch weer aardig everybody.

Maar Ontopic niet te persoonlijk nemen. en laat ze lekker.
Als hun willen denken dat het je vriendje is en jij weet beter? who cares.
geef het geen aandacht en het zal zo wel ophouden. misschien even eerst tegen die vriendin vertellen dat je het niet tof vind van der dat ze leugen verspreid. en dan klaar.

Thx voor de reacties en tips :upside_down_face: Ik heb al met haar gepraat alleen ze begint snel over iets anders

Voor de mensen die het zich afvroegen mijn vraag was of iemand tips had hier voor vergeten erbij te zetten.

Met zulke ‘‘vriendinnen’’ heb je geen vijanden nodig!

Lekker aardig van je vriendin :’) wat een kut actie. Nou ja, je weet het zelf beter! :slightly_smiling_face:

Ach ik snap het wel, als je in de puberteit zit ben je erg onzeker over jezelf en vind je het belangrijk wat andere mensen van je vinden en zou je het liefst willen dat iedereen je aardig vind. Populair zijn. Zo was ik ook!
je vriendin is ook onzeker, daarom probeert ze negatieve aamdacht op jou te richten om dit van haar zelf af te leiden.
probeer je niet teveel te laten kennen en hou je koppie omhoog. Dat is pas echt stoer op jouw leeftijd :slightly_smiling_face:

Gewoon negeren, jij weet wel beter. Bovendien, wanneer er weer iets anders gebeurt, zijn ze jouw ‘vriendje’ allang weer vergeten.

ik zou gewoon zeggen, ja en nu? mag dat niet?

Hoe harder je ontkent, hoe meer mensen je gaan geloven/het leuk vinden je ermee te ‘pesten’. Gewoon negeren, ze merken vanzelf wel dat het een roddel is.

En ik zou eens flink boos worden op die vriendin, als je dat al niet had gedaan.

Boeie, ik heb zo vaak vriendinnen gehad die me raar aankeken wanneer ik zei dat een jongen gewoon een vriend was. Meestal jaloezie en onzekerheid, sommige meisjes kunnen er niet tegen als een ander meisje bevriend is met jongens. Geen idee waarom :’)