Hij is niet goed voor me, toch kan ik hem niet vergeten..

Lieve meiden,
Voel me op dit moment echt verdrietig. Ik mis hem gewoon zo erg… Ik vond hem echt leuk, en ik dacht hij mij ook. Maar het is hem alleen te doen om sex. Ik heb nog geen sex met hem gehad, maar ik zou het wel willen terwijl ik weet dat als ik het doe er enorm spijt van krijg. Ik vind dit echt zo moeilijk. Ik ben gek op zijn aandacht en voel me kut als hij me weer negeert.
Het is duidelijk: Ik moet er mee kappen. En het lukte me twee weken om geen contact op te nemen en het ging goed met me. En nu nam hij vanmiddag weer contact op, leuk gesprekje en uiteindelijk ging het toch weer over sex. En nu voel ik me weer kut.
Ik wou dit even kwijt. Dit gaat al 4 maanden zo en nu wil ik mijn vriendinnen er ook niet mee lastig vallen. Dankjewel voor het lezen…

Als je het niet wil, doe het dan niet. Als je hem duidelijk hebt gemaakt dat je niet wil en hij respecteert je niet, verbreek dan het contact op alle mogelijke manieren. Als je niet op hem ingaat houdt hij vanzelf op.

Je kunt hem toch - je had deze reactie waarschijnlijk wel verwacht - beter loslaten. Jongens die jou nemen voor seks zijn het échtechtecht niet waard, hoe leuk je hem ook vindt! Er lopen nog miljoenen andere jongens rond op de wereld, en je zult zien dat er veel leukere jongens lopen, echt. Misschien duurt het even voordat dat tot je doordringt, maar écht, kap ermee, niets met hem beginnen. Echt niet!

Probeer je aandacht ergens anders op te zetten. Want je geeft zelf al aan waarom je hem niet kan vergeten: je was gek op zijn aandacht.
Als je een alternatief vindt, ben je hem snel weer vergeten.

Er komt ooit nog wel eens een andere jongen langs die jou eerlijke aandacht geeft, aandacht om wie jij bent en niet om de sex die je te bieden hebt! Laat jezelf niet gebruiken, want hij gaat je gebruiken en laat je daarna 10 keer zo hard vallen. Dit ben je niet waard en is ook nog eens verschrikkelijk slecht voor je zelfrespect en (misschien wel) je reputatie op school.

Ik ben blind doordat ik hem zo leuk vind. Maar ik weet wel dat jullie gelijk hebben. De verleiding is alleen zo groot om er toch weer op in te gaan als hij wil afspreken. Ik weet dat ik hier niet mee moet doorgaan maar dat is zo moeilijk als dat nou juist tegen je wil ingaat…!

Verbreek het contact liever helemaal. Je weet nu wat er gebeurd, dus voorkom het.

@amore_ ik snap wel hoe je je voelt, wat je denkt is dat door sex met hem te hebben hij je “misschien wel” leuk gaat vinden, dat hij door de sex jou anders gaat bekijken, dat je door de sex meer contact met hem gaat krijgen.

(de meeste) Vrouwen linken sex met emoties. Sex is iets wat je doet omdat je van elkaar houdt. (De meeste) mannen zien sex fysieker, als een lichamelijke daad. In een relatie kijk je er weer anders tegenaan omdat je van elkaar houdt en verliefd op elkaar bent. Maar dat is in jouw geval niet zo.

Jij gaat sex met hem hebben in de hoop dat hij je leuk gaat vinden. In plaats daarvan ziet hij jou (onbewust) als een object, jij doet wat hij wilt, hij staat boven jou.

Wat er dan gaat gebeuren is dat hij je na een tijdje zat gaat worden, er is een ander meisje in beeld. Een meisje dat niet zomaar met hem in bed duikt en dat moeite voor zich laat doen. Mannen zijn jagers, dat zit in hun “instinkt”. Jij bent alleen nog maar een blok aan zijn been. En terwijl jij denkt dat jij speciaal voor hem bent omdat jullie sex hebben gehad, (iets speciaals dus) wil hij eigenlijk alleen maar van je af zin.

Jij bent gedumpt, gebruikt, verdrietig en gebroken en hij? Hij heeft sex met je gehad, dat was alles wat hij wilde. Nu kan hij op naar de volgende.

Meid doe jezelf dit niet aan oké… ?

@dontstopmoving
Nu ik je stukje heb gelezen zijn mijn ogen wel geopend. Goed dat je dit hebt gezegd en heel erg bedankt hiervoor, nu weet ik zeker dat (ook al vind ik hem zo leuk) ik het contact met hem ga verbreken. Zit hier met tranen in mn ogen, omdat ik het toch zo moeilijk vindt, maar beter voor mezelf.

^sorry als het misschien wat hard was … Je bent écht veel beter waard meissie! Vergeet dat niet hè!

Upje voor mezelf… Zit er steeds mee!

Precies wat dontstopmoving zegt. Je moet ál het contact met die jongen verbreken. Dat is de enige manier om over hem heen te komen.

En je moet niet je vertrouwen in jongens hierdoor verliezen. Want er zijn heel veel van deze klootzakken, maar er zijn ook heel veel goede jongens. Jongens die van je houden zoals je bent, en je niet alleen voor seks willen.

Ik heb hetzelfde, heb het begin van de week uitgemaakt met mijn vriend we hebben iets langer als 1 jaar gehad… Ik vond het ontzettend moeilijk maar ik moest wel, het ene moment behandeld ie me als zn prinsesje maar de laatste paar maanden was dit dus het tegenovergestelde. Ik hou ontzettend veel van hem en heb het ook tegen mn gevoel in uitgemaakt maar ik moest wel want het kon zo niet door gaan. Heb er nu nog steeds moeite mee en bij dit mijn ex-vriennd heeft ook nog eens dezelfde vrienden als mij dus ik zie hem sws nog elke zaterdag, zo word het wel moeilijk om over hem heen te komen aangezien ik nog steeds gevoelens voor hem heb… pffffff, moest even mn eitje kwijt :’)