Hij is net afgewezen door mijn bff

hallo!
ik vind een jongen leuk maar hij is een tijdje geleden afgewesen door mijn beste vriendin. zij vind hem egt een sukkel enzoo alleen ik vind hem heel erg leuk WAT MOET IK DOEN !!!

GRAAG SNEL ANTWOORD!

Relaaaaaaax.

[b]damn chill joh…
gewoon met haar erover hebben, wat anders?

waarom geef ik hier antwoord op?[/b]

als wij binnen een halve minuut zeggen dat je hem moet vertellen wat je van hem vind ga je toch eerst minstens 3 weken twijfelen of je dat moet doen, dus ik ga me niet haasten x]

euhm, vertel hem wat je van hem vind :grinning:

• zeg het tegen je bff
  • bedenk jezelf dat hij haar leuk vind, en jou dus niet

you’re right. [:

-

je titel voortaan even normaal aub.

Ik ga je toch maar even helpen want zo te zien zijn de meeste die hebben gereageerd niet echt bereid om je te helpen…
Toevallig is het meisje waar hij op is gevallen je bF maar al was het niet je BF hij is niet voor jou gevallen maar voor iemand anders probeer dit te accepteren hoe moeilijk het ook is ,je vertellen dat je hem echt moet vergeten heeft geen zin want dat heeft tijd nodig,je zou ook helemaal voor hem kunnen gaan en miss dat hij je later leuk gaat vinden maar dan zou je er toch nog mee zitten omdat je dan zou twijfelen of hij jou echt wel leuker vind dat je BF,praat er in ieder geval veel met je BF over zij kan je er vast verder mee helpen,sta open voor andere leuke jongens die jou wel leuk vinden en geef het de tijd…
Succes.
xoxo

uuuuh.
het is maar beter dat jullie niet op de zelfde jongens vallen.
stel voor dat zij hem geweldig had gevonden. dan zat jij nu met een kutgevoel dat je verliefd was op het vriendje van je bff.

en. als jullie nou altijdop de zelfde jongens vielen. waren jullie misschien sneller jaloers op elkaar? weetikveel.
ga er gewoon over praten.

and relax. alsof je bff oppeens veranderd van gedachtens en wel met hem wilt. gehge

ik snap niet wat je probleem is behalve het feit dat hij je bff leuk vindt en niet jouw
niks aan te doen hea

jeej ik hoef geen reacties meer !

het is alweer opgelost!! :wink:

succes. :wink:

afgewezen.