Hij is leuk, maar leeftijdsverschil

Hey meiden

Ik heb klein probleempje. Ik heb een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan, en vorige week hebben we gezoend en nu wil hij afspreken. Alleen, we verschillen heel wat qua leeftijd… Hij is 24 en ik ben 17.

Als ik zo iets hoor denk ik altijd gelijk dat is zo’n aso die denkt oh mooi jong meisje, maar zo is hij totaal niet :stuck_out_tongue: Hij heeft ook al een eigen huis en is klaar met ze studie en werkt al. Ik vind hem zo leuk, en val sowieso altijd op jongens rond de 21 wel, maar dit moesten me ouders is weten! Jullie mening?

Het ligt eraan wat je natuurlijk zelf wilt! Als jij je er goed bij voelt, waarom niet? :slightly_smiling_face:

Jullie zitten wel in een andere levensfase aangezien hij al op zichzelf woont en werkt. Maar als dat geen probleem is voor jullie twee en alles goed gaat, vind ik het op zich wel kunnen.

Aah oke het valt dus wel mee volgens de meeste van jullie! Gelukkig :grinning:
Het is alleen even lastig omdat de meeste meiden van mijn leeftijd een vriend hebben van rond de 19/20/21 en kom ik aan… 24 haha.
Ik ben eingelijk ook meer bang voor de reacties om mij heen…

Ik vind het ook prima kunnen!
Ken genoeg mensen waarvan de ouders 10 jaar verschillen.

Niks van aantrekken! Het verschil is ook weer niet zo heel groot, en anders krijg je alleen maar spijt.

Johh vind ik nog best kunnen.

Zo groot vind ik het leeftijdsverschil niet hoor (:

Maar gewoon niks aantrekken van eventuele negatieve reacties, het gaat erom dat jij gelukkig bent toch ?!

you. only. live. once. meid doe waar jij je goed bij voelt!

Ik vind het helemaal niet zo groot! Ik zou het gewoon proberen, dan merk je snel genoeg of het goed zit! (:

Yeah, ben blij met al deze reacties! Ik dacht echt dat ik andere reacties zou krijgen haha. Ik houd jullie op de hoogte!! :slightly_smiling_face:

Mijn beste vriend heeft ook verkering met een meisje van 18, terwijl hij 24 is! Dus waarom niet ?!
Als jullie je er goed bij voelen

Ik was ook 17 en mijn vriend 24 toen we begonnen. Nu ben ik 18 en wordt hij 26. Tussen ons werkt het perfect :slightly_smiling_face:! Verschil is dat de mijne nog wel studeert en op kamers woont. Ik zou het gewoon proberen als het goed voelt :slightly_smiling_face:

Zo erg is het niet, ik ben zelf 15 en mijn vriend is 18 en dat gaat ook gewoon goed.

Valt harstikke mee meid! kan prima

Thanks voor alle lieve reacties meisjes! En dit is ook even iets leuks, ik heb volgende week een date met hem! Yieeeeeeeeeha! Haha sorry ben zo blij… Wel zo spannend, pff wat is leuk om te doen?

//

Dat heb ik ook, degene die ik leuk vindt is ook 24. En ik ben 17. Ik vindt het wel kunnen, maar wel moeilijk omdat je (in mijn geval) toch wel in een hele andere levensfase zit. Maar wel leuk dat je een date hebt :slightly_smiling_face: Misschien naar de film? Of anders ergens wat drinken kan ook gezellig zijn :slightly_smiling_face:

Echt geen abnormaal groot leeftijdsverschil hoor. Er gewoon voor gaan. Met zo’n verschil van leeftijd leer je trouwens ook echt gigantisch veel van elkaar. Andere kijk op dingen etc. Ik zou het als een voordeel zien.

Ik vind het opzich meevallen.
Maar ik snap nooit zo goed wat jongens van die leeftijd in jongere meisjes zien.
Doe wat je hart zegt.