Hij is lelijk en verlaat me steeds

Er is een jongen en die vind ik al 6 jaar leuk en hij mij ook, we zijn ook al 6 jaar bevriend met elkaar. We hebben een weekje een relatie gehad maar hij heeft het uit gemaakt, dit is twee keer gebeurt maar ik blijf hem leuk vinden.
Hij heeft laatst weer contact met mij opgenomen omdat hij zegt dat hij mij erg mist en mij terrug wilt. ik vind hem ook nog steeds heel leuk maar het blijft knagen dat hij mij steeds laat zitten en dat hij erg lelijk is. en niet een beetje lelijk maar heel erg lelijk.
nu weet ik niet meer wat ik moet doen, want tegenwoordig doet hij er echt alles voor om mij terrug te hebben. (inclusief midden in de nacht in de regen anderhalf uur lang naar mijn huis fietsen om mij te zien)

wat zouden jullie doen? hem nog een kans geven of laten gaan?

Hij is heel erg lelijk? Pardon? Meid die jongen zou je dan niet eens verdienen. Maakt me dan niet uit wat er verder speelt.

En jij noemt jezelf ‘het prinsesje’ ?
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHA.
Dit doet mij denken aan een sprookje.
Iemand die zo’n lelijke innerlijk als jij heeft lekker een prinses wilt gaan worden.

De vraag is niet wat je met hem aan moet; de vraag is wat je met jezelf aan moet.

Nee, hij is lelijk, laat hem gaan. :flushed:

Meen je dit nou? Deal with it, het is not meant to be. Hij kan beter een aardiger meisje zoeken.

dus omdat hij lelijk is kan hij het bij jou beter te vergeten :cowboy_hat_face:

Jij bent een bitch, serieus. Die jongen verdient 100x beter.

Seriously? Ik heb één advies voor jou: Laat die jongen gaan zodat hij een fatsoenlijk meisje kan vinden en ga zelf op zoek naar iemand die net zo lelijk is van binnen als jij.

Hoe kun je iemand leuk vinden als je hem lelijk vindt? o.O

Laat hem gaan. Niet vanwege hem, maar vanwege jou.
Het is goed dat je je niet laat verblinden door liefde, maar als je een jongen lelijk noemt dan heb ik zo iets van “grow up”.

Hij is echt lelijk, hij heeft t zelf ook toe, iedereen vind hem lelijk, is t dan niet goed dat ik m alsnog leuk vind en t meest naar t innerlijk kijk? anders was t mn ex toch niet? of ben ik nou echt heel dom?

Ja, dat ben je.

Ik zou hem laten gaan. Niet per se omdat dat beter is voor jou, maar omdat dat beter is voor hem. Ik vind dat hij het niet verdiend dat je hem ‘echt lelijk’ noemt. Het gaat vooral om innerlijk. Dat uiterlijk kan je beter verzorgen en voor de rest kan hij er niks aan veranderen. Mijn vriend is ook niet de aller knapste, maar hij heeft hetgeen wat voor mij belangrijk is.

Ik zou ermee stoppen, zowel voor jou en vooral voor hem.

T is niet dat ik t heel erg vind dat ie zo lelijk is, ik vind het alleen zo irritant dat andere mensen mij uitlachen door hem, en dat ik me er dan voor ga schamen S: weet iemand hoe ik van dat gevoel kan afkomen?

Noujaa je moet schamen! En niet een beetje ook!
Het gaat erom hoe hij is in zijn hart! Ik vindt dat hij
beter verdiend en dat jij de wereld nog moet leren kennen!

DOOR JE GEEN FUCK AAN TE TREKKEN WAT MENSEN ER VAN VINDEN.

Denken: fuck you, ik heb de liefde van mijn leven gevonden. Als meneer in kwestie zich goed verzorgt, dan is er toch geen probleem? Niet iedereen is met een modellenlichaam geboren…