hij is kleiner

Hola , ik vind een jongen opzich wel leuk , en we gaan binnenkort samen iets doen maar er is een ding waar ik me aan stoor . hij is kleiner , ik ben ongeveer 1.78 en hij 1.70 ofzo . ik vind dat gewoon niet kloppen :frowning_face:

:expressionless:

Daar kan ik ook niet over =__=

komt me bekend voor, maar gewoon doen! Kan jou het schelen;)

Ik snap je wel. Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, maar vrouwen hebben een soort ideaalbeeld van een man en als dat verstoord wordt is het lastig het weer terug te vinden denk ik. Laat het niet verstoren, ga gewoon wat leuks doen, want innerlijk wint het als het erop aankomt altijd van het uiterlijk.

So what?

Maak je niet druk, het kan best :slightly_smiling_face:

BWAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA BWAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Och kind

ik ben zelf behoorlijk groot , ik ben niet lang en dun , maar meer lang en groot gewoon en ik zoek een soort manbeer . ik snap het als mensen het niet snappen maar ik zoek geen kleine jongen

Manbeer?

Ja een sterke brede vent :slightly_smiling_face:

je moet niet op zoek gaan hè :wink:

ik heb zelf heel lang geleden ooit een vriendje gehad die een halve kop kleiner was dan ik. En dat kan best irritant zijn, je kan inderdaad nooit eens je hoofd lekker op zn schouder leggen zonder je nek te breken enzo. Maar als hij echt echt echt heel erg leuk is, en die kans om dat te laten zien moet je hem gewoon geven, dan moet je het vooral doen. En als je je er aan blijft ergeren, vind je hem blijkbaar toch niet zo leuk dat dat niet meer uitmaakt. Je merkt het dus vanzelf! maar sta iig open.

Manbeer?
dat lijkt me niet geweldig. Een beer als een man.
en lang en groot is toch hetzelfde? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Manbeer, haha wat een droog woord.

Anyway ik snap opzich wel dat je je eraan stoort, ikzelf zou (denk ik) nooit kunnen vallen voor iemand die kleiner voor mij is. Maar als je hem echt leuk vind dan zou je je er niets van aan moeten trekken. Als hij het waard is dan zou zijn lengte je niet moeten uitmaken, toch?

ik denk dat ze met groot gewoon in verhouding stevig bedoelt en niet een lange dunne plank :wink:

ja precies, Ik ben niet dik maar ik opzich wel mollig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik bedoel, als je echt raad zoekt, zeg ik, geef hem een kans, misschien overschaduwt z’n persoonlijkheid en het feit dat je je aangetrokken tot hem voelt z’n lengte wel
En als het je echt zoveel stoort moet je maar niet met hem gaan

Misschien is hij een innerlijke manbeer :V (manbeer, muilpeer, mond-en-klauwzeer)

hahaha, manbeer! geweldig.

het ziet er trouwens niet uit, een kleiner vriendje. maaarrr… het is oneerlijk om hem ‘niet serieus’ te nemen alleen omdat hij kleiner is dan jij. dus; boeien!

Manbeer
zo’n iemand die je aan je haren naar de mcdonalds trekt “JIJ … IK… ETEN”