Hij is jonger...

haayloww iedereen :heart:
Ik vind een jongen leuk… Maar hij zit in de 1ste en ik dus in de tweede… En iedereen zegt haaahaha vind jij iemand uit de 1ste leuk enzow… Afgelopen vakantie kwam ik hem ook tegen in belgie (zaten op hetzelfde vakantiepark(!!!)) en toen hebben we samen met nog een paar mense gezwommen, en dat was super gezellig. Maar ik vind hem echt super leuk :slightly_smiling_face: :flushed: Een vriendin van mij is bevriend met hem en heeft vandaag naar hem gestuurd dat hij me maar even moest gaan appen van mij (dat had ik niet gezegd ofzow maar ja…) dus net stuurde hij wat via app maar ik weet ook niet wat ik moet zeggen… Hij weet het trouwens volgensmij wel dat ik hem leuk vind maar heeft nog niks gereageerd enzowwww… Wat moet ik doenn?? :cold_sweat:

Aha.

Leeftijd hoeft toch geen punt te zijn?
Zolang jullie goed met elkaar over weg kunnen, en lekker kunnen praten is dat toch het belangrijkste? Je moet je niet zo druk maken over wat anderen zeggen, als je dat gaat doen leef je voor anderen en niet voor jezelf, en dat is niet waar het leven omdraait.

Stuur hem gewoon een leuk berichtje en kijk hoe ver het gesprek gaat! Succes!

leeftijd is niet belangrijk. alleen al in mijn vriendengroep hebben alle meisjes die een relatie hebben, een relatie met een jongere jongen. zo raar is het dus niet. ik zou gewoon een bericht terug sturen! en als je niet weet waar je over moet praten kun je altijd beginnen over school of muziek etc.

who cares… serieus: als je hem leuk vind, vind je dat toch