Hey people,
Sinds een tijdje zit ik een beetje in de flow/flirt fase met een jongen. Ik begin hem echt leuk te vinden, maar het punt is dat hij twee jaar jonger is. Mijn vriendin zei dat dat wel heel jong en raar was, maar ik weet het dus niet…
Wat vinden jullie?
Hoe oud ben jij dan?
Misschien van te voren vertellen hoe oud jullie zijn? Dan kunnen we pas iets zeggen.
Oh en, wat maakt het uit? Jij vind hem toch leuk? Ga er dan voor.
Zo lang jij dat vind,niet wat anderen er van vinden
zolang jij happy met hem bent Waarom dan ook niet.
wat is nou jong?daar zit heus wel wat verschil maar niet zo veel
waarom zou het dan niet kunnen?
je moet op gevoel afgaan wat zeg je gevoel,wat anderen vinden moeten zelf nee het gaat wel over jou.
Ja even vertellen hoe oud jullie zijn
Ik heb ook een vriendje gehad, hij was een jaar jonger. Ik vind het echt niet raar of vreemd. Leeftijd maakt niet uit, het innerlijk is wat telt.
Ja ik vind het nogal uitmaken hoe oud jullie dan zijn.
Want ik vind 14 en 16 nogal een verschil maken met 19 en 21
Het is niet gangbaar nee, maar het zou op zich wel kunnen. Maar daar kunnen wij alleen over oordelen als we jullie leeftijd weten.
Ik heb een relatie gehad met een jongen die een jaar jonger was (17 en 18) en ik merkte eerlijk gezegd echt wel een enorm verschil. Nu is dat natuurlijk per persoon anders maar ik merkte echt heel erg dat deze jongen nog totaal niet volwassen was, dat we allebei op een heel ander ‘level’ zaten zegmaar.
Dit had ik ook, alleen dan met 17 en 16. Ik merkte echt wel een enorm verschil. Over het algemeen ontwikkelen jongens zich ook minder snel dan meisjes, waardoor ze ook vaak wat ‘jonger’ nog zijn. Dit geldt natuurlijk niet voor iedere jongen, maar over het algemeen is dat wel vaak zo rond die leeftijd!
Leeftijd maakt niks uit vind ik, mijn vriend is ook jonger dan mij en we zijn al 5 jaar samen, geen problemen mee
Zolang het niet illegaal is, who the fuck cares.
hoe oud zijn jullie dan?
opzich maakt leeftijd niet uit,ik ken ook mensen waarvan de jongen jonger is dan het meisje. Who cares?
Ik ga al sinds me 17e tot me 19e een beetje met een jongen (ja vage relatie). En hij is een jaar en 2 maand jonger. Het gaat gewoon prima, nooit last gehad van leeftijdsverschil.
Maargoed, ik ben dan ook niet de meest volwassen 19-jarige.