Hij is jaloers

Hoihoi,

Ik heb een hele leuke jongen ontmoet. We zijn nog niet samen, maar na wat er gisteren gebeurde weet ik ook niet of ik ook echt nog samen wil zijn.
Gisteren is die jongen heel jaloers geworden over het feit dat ik het in het verre verleden het heb gedaan met een jongen die nu een vriend van mij is. Na die ene keer is er niks meer gebeurt en zijn we nu gewoon de beste vrienden. Hij heeft gisteren en vandaag een paar uur lang me allemaal berichten gestuurd. Ik weet niet zo heel goed wat ik er nu mee aan moet, want het komt allemaal helemaal uit het niets…

ik vind dat hij zich niet moet aanstellen
ik ga ook nog goed om met 2 jongens waar ik seks mee heb gehad
mijn vriend doet hier verder niet moeilijk over. Moet hij eens proberen. Het is mijn verleden en nu doe ik het alleen met hem.
gewoon niet teveel van aantrekken. Hij moet maar leren dat jij geen bezit bent en dat hij best iets mag vinden van je verleden, maar dat hij niet het recht heeft je hierop aan te vallen.

Jullie zijn nog niet eens samen en hij doet al zo? Ik zou daar persoonlijk echt geen zin in hebben.

Dat je vriend er problemen mee heeft dat jij nog omgaat met jongens met wie je seks hebt gehad, vind ik zelf absoluut niet raar. Maar wie is hij. Je hebt niet eens wat met hem. Hij is niet eens je vriend. Ik zou daar kriebelig van worden.