Hij is heel stil

Hallo,

Ik ben op t moment met een jongen bezig (denk ik) en we hebben al gezoend enzo maar t is nog niet officieel

Alleen elke keer als ik met hem afspreek is t altijd heel stil
Hij komt mij dan met zijn auto ophalen en dan gaan we meestal naar zijn vrienden toe
Alleen onderweg kunnen we geen fatsoenlijk gesprek voeren als ik dan iets zeg krijg ik meestal korte antwoorden terwijl hij tegen zijn vrienden hele verhalen heeft
Dit maakt mij best onzeker omdat ik denk dat hij mij saai vind, ik ben dan ook niet een van de meest spraakzame personen

Ik vind hem wel leuk en hij heeft gezegt dat hij mij ook leuk vind alleen ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

Waarom ga je zelf niet praten dan?

Dat is bij sommige personen erg lastig Polyethylene.

Ik herken haar verhaal wel alleen was deze jongen ook bij zijn vrienden erg stil. Ik ben een enorme prater en kan altijd wel een gesprek aankopen en iemand pratende houden maar bij die jongen lukte het gewoon niet. Je kreeg antwoorden terug waar je gewoon ook niks mee kon. Ook niet verder kon praten of iets aan kon knopen.

Misschien past hij zich (onbewust) aan jou aan?

Dit had ik ook ja, moest altijd zelf het gesprek beginnen, super vermoeiend. Eenmaal bij hem thuis gingen we dan gewoon spelletje doen of film kijken dus dan was het niet ongemakkelijk meer, maar in de auto heen en terug altijd wel haha.

Dus ik heb gewoon een keer ook niks gezegd. Ging ik ook korte antwoorden geven áls hij al iets vroeg haha. En toen vroeg hij aan het eind of het wel ging, omdat ik zo stil was. En toen zei ik dat ik de situatie gewoon eens probeerde om te draaien, en daarna had hij het door want toen ging het een stuk beter (:

Ik denk dat de klik er dan toch niet is. Als je elkaar echt leuk vindt, zou zoiets toch geen probleem moeten zijn lijkt me.

Als je elkaar nu al niets te vertellen hebt, hoe moet dat dan als je een paar jaar samen bent?

Dank jullie wel voor jullie reacties

Het is ook niet dat we helemaal.niet praten, maar meestal zijn t van die korte antwoorden waardoor je het gesprek niet goed op gang kan houden.
Ik ken hem nu 1,5 jaar door een vriend van hem, toen zei hij wel meer tegen me. Maar als we dan met z’n 2en zijn probeer ik wel gewoon een gesprek aan te gaan maar krijg ik alleen maar korte antwoorden waardoor je het gesprek ook niet echt op gang kan houden.
Ik ben zelf best wel verlegen, dus ik doe m’n best maar hoe vaker ik met iemand afspreek hoe minder verlegen ik wordt en hoe meer ik dus ga zeggen. Zou dit bij hem ook het geval kunnen zijn?

Hij haalt jou op om vervolgens naar zijn vrienden te gaan. Dan vindt hij jou echt niet saai hoor.

Misschien verlegen? Of hij kan niet multitasken tijdens het rijden, haha?

Praat er gewoon met hem over. Waarom het zo moeilijk gaat in de auto, terwijl dat jullie moment is dat jullie alleen zijn.

Ik denk dat jullie geen klik hebben.

Ik ben het niet helemaal eens met de mensen die zeggen dat jullie gewoon geen klik hebben. Ik was in het begin ook heel verlegen bij mijn huidige vriend en we hadden nauwelijks gesprekken de eerste paar dates. Maar hoe meer ik bij hem was hoe losser we beide werden en nu is het gewoon chill. Ik denk dat je het tijd moet geven. Hij heeft gezegd dat hij je leuk vind en als hij al niet zoveel praat is dat best wel bijzonder. Vertrouw daar op:)

hey, ik herken je verhaal wel. Ik ben zelf best vaak verlegen, en een paar jaar geleden was ik heel erg verliefd op een jongen, maar een normaal gesprek voeren kon ik eigenlijk niet heel goed. Als je verliefd bent dan heb je dat soms nou eenmaal. Mocht het langer duren, en is het voor een langere periode, dan zou ik inderdaad na gaan denken of er wel echt een klik is tussen jullie. Met mijn huidige vriend kan ik namelijk alles bespreken en is er ook nooit sprake van ongemakkelijke stiltes of wat dan ook.
Succes!

Dankjewel voor jullie reacties.

Ik ben zelf altijd heel stil als ik mensen nog niet zo goed ken, en hoe vaker ik iemand zie hoe losser ik wordt.
Ik doe wel m’n best om gewoon een gesprek aan te gaan.
Maar ik hoop dat hij ook zo is.
Ik zie wel wat het word.

Misschien vind hij het ook gewoon eng om een gesprek te voeren met een nieuw iemand? Ik zou het zelf nog een paar keer proberen en als het niet lukt ja helaas dan is er geen klik. Die hoort er wel te zijn.
Gelukkig heb ik hier geen last van ik heb juist precies het tegenovergestelde, ik kan té veel praten en misschien die andere juist afschrikken haha.