Hij is gewoon TE leuk! Iemand een idee?

Hee meiden!

Ik zit zelf in de 3e en er is zo’n leuke jongen uit de 5e bij ons op school! En ja ik kende hem wel gewoon als mede scholier enzo en had hem ook op hyves etc. En in de vakantie zat ik eens op een bankje op een pleintje met een vriendin en toen zag ik zo’n leuke jongen langsfietsen en hij kwam steeds dichterbij en fietste echt 10 cm voor me langs en zei heeeee! en ik herkende 'm eerst niet want hij had zn haren geknipt en was hartstikke bruin geworden enzo! En daarna krabbelde hij me op hyves over dat hij dat was enzo en dat ik hem niet herkende en al :stuck_out_tongue:

En toen de eerste schooldag zag ik hem op school lopen en toen liep ik langs hem en hij stond daar met zijn vrienden en hij zei weer heeee! tegen mij en ik echt zo van wtf… en zei maar hoi terug. En toen keek die in de grote pauze de hele tijd naar mij en telkens als ik hem weer aankeek draaide die zich om alsof hij niet keek. En toen ging hij onder een les met zijn vriend mij smsen enzo.
Die avond voegde ik hem toe op msn en toen hadden we even gepraat en hij stuurde wel steeds hartjes en kus enzo en legde me heel lief natuurkunde uit door te tekenen op msn enzo. En de volgende dag op school keek die in de pauze echt de HELE tijd naar mij en telkens als ik terugkeek dan draaide die weer zn hoofd om etc.

En net op msn had ik ook even met m gepraat en hij stuurde weer hartjes en kus enzo, maar steeds was het zo dat ik vragen aan hem stelde en hij die beantwoorde en nooit nam hij het gesprek eens in handen… en hij heeft btw met iemand maar die relatie is een beetje mwah niet zo goed…

wat denken jullie, vind hij me leuk? :blush: Ik vind hem wel te leuk namelijk…

Ahh, you’re so lucky! Ik zit ook de in de 3e en vind een jongen uit de 5e ook suuperleuk! Maar ik heb hem ook op hyves enzo, maar voor de rest niet veel contact. and there’s no way he’s gonna like me :frowning_face: anyway het ging over jou,
als hij je kusjes en hartjes stuurt, en hee tegen je zegt en met zijn vriend jou gaat sms’en zit het echt wel goed hoor! Jammer dat hij al een vriendin heeft. Maar jongens nemen gesprekken nooit in handen… dat is heel typisch

Ben je blind ofzo? :stuck_out_tongue: DAH!

Wat lieeeef! Hij vind je zekerweten leuk!!
Tijd voor actie! :grinning:

awww ja!!

oeeh hahahahaah :blush:

tijd voor actie, uuhm wat voor actie? :blush:

afpsreken :slightly_smiling_face:?

uuh ja maar dat ga ik toch niet vragen xD hij heeft nu wel al een vriendin he! die btw mn hockeytrainster is -.-

Hmm, als hij een vriendin heeft moet je ervan af blijven.

nouja ik weet het niet meer hoor, volgens iedereen vind hij me leuk en zo gedraagt ie zich ookwel een beetje en het loopt met zn vriendin niet super ofzo… ze zien elkaar bijna nooit en zitten ookniet op zelfde schoool…
HELP ME!

misschien aan hem of je hockeytrainster vragen hoe het zit ? echt zo heel onschuldig… :slightly_smiling_face:

hij vind je leuk, maar idd, als ie bezet is moet je niets met hem.
als hij zijn vriendin zo behandeld door met jou zo te doen, hoe behandeld hij jou dan straks als jij zijn vriendin bent?

laat die jongen met rust, hij heeft een vriendin
hoe zou jij het vinden als je iets met hem krijgt
en een meisje probeert hem af te pakken?

‘wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet’

Zal ik je eens wat vertellen? Gisteren vertelde mijn vriend over een chilldag met 3 jongens en drie 15-jarige meisjes. Een van hen vond een jongen erg leuk en vroeg verkering, waarop hij antwoordde dat -ie bezet was. Ze sneed zichzelf met een mesje. Tegenwoordig denken alle minderjarigen dat ze iemand moeten krijgen die ze perse willen. Wat je met deze informatie doet is niet van belang, zolang je er maar wat van leert.

hmmm ik ben echt ten einde raaad. :S

en hahaha nee ik ga mezelf never snijden voor iets en al helemaal niet om een jongen xD

Wat zit iedereen met z’n ‘tijd voor actie.’?
Hij heeft een vriendin.

em tja,
ik vind dat je van bezette jongens af moet blijven (A)

hands off