Hij is gewoon te knap!

Ik ben dus verliefd op een jongen bij mij op school!
Hij kijkt naar mij. en ik kijk ook wel terug enzo!
En hij gaat steeds als in het lokaal naast elkaar les hebben wacht hij net zolang totdat ik naar binne gaat. (dan gaat hij ook)
Maar ik heb dus eigenlijk nog nooit een vriendje gehad ofzo. En ik ben al 15!
Maar vroeger op de kleuter school wel (maar dat was echt niks)
En ik heb komende week ook nog schoolfeest!
Tips??

xx

heb je zijn msn?
hyves ?
zoniet zou ik hem toevoegen & dan gewoon een gesprekje beginnen :slightly_smiling_face:

Kijk terug en lach wat naar m, en wacht gewoon af wat er op het schoolfeest gebeurd! Meer kun je niet doen toch… ?

Maar ik Ben zo’n scheiterd die niet zo maar een gesprek begint!

x

Ik zou: Lekker gaan winkelen om de béste outfit ooit te scoren, op het schoolfeest wat alcohol achterover gieten en hem aanspreken.

Gewoon die stap zetten meid! Niet teveel nadenken, gewoon doen :wink:

Alsof je alcohol nodig hebt! Dat is wel vrij sneu…

Maar, je moet ander steeds vlakbij hem gaan dansen!
en dan zijn richting opkijken en lachen.

SUCCES

Inderdaad! :slightly_smiling_face:

Ik zou idd geen alcohol gebruiken, als je dan perongeluk te veel drinkt weet je niet meer wat je zegt en kan je het echt verknoeien.

Maar ik zou hem idd gewoon op hyves toevoegen met het berichtje ‘ken ik je niet ergens van?’ en dan zo zn msn vragen etc

nou, soms is een paar seconden naar hem kijken en lief lachen al genoeg hoor… (ik zeg een paar seconden, omdat een snelle blik soms nét niet genoeg is, jongens zijn nogal stompzinnig soms als het om ‘subtiele’ hints en tekens gaat…

anyhoo, dan weet hij in ieder geval dat je hem iets meer ziet zitten, en probeer dat vaker dan één keer te doen, vóór het schoolfeest… misschien vraagt hij jou om samen te gaan dan. als niet dan kan je het schoolfeest gebruiken voor nog meer flirtwerk ofz… gewoon mooi dansen en leuke kleren aan hebben, leuke tijd hebben met je vriendinnen. dan moet het wel goed komen, lijkt me zo…

Alcohol helpt wel íets meer, dan verleg je je grenzen.
Maar je moet niet lallend bij hem gaan staan :cold_sweat:

En deze week gewoon met hem flirten, en dan op het schoolfeest een beetje tegen hem gaan praten/ met hem dansen.
Dan komt iedereen sowieso wat losser.

En op je 15e nog geen vriendje hebben gehad is geen schande hoor

Het is alcohol vrij jammer genoeg!! :S

Voordrinken?

Donderdag was hij een uur eerder als mij vrij maar ik moest die prik halen en kwam dus een uur later naar buiten met een vriendin waarmee ik samen die prik ging halen. en hij stond daar (te roken! :anguished:? )Dus mijn vriendin en ik die liepen gewoon verder. Maar haar jas was dus gevallen wat die had ze uit, en haar schooltas zat helemaal vol dus daar paste die ja sook niet meer in. en eerst had ze dat niet in de gaten. maar later kwam ze er dus achter. en ik stond daar dus om gedraaid met mijn gezicht naar die hele knappe jongen. en een vriend die wou dus iets naar mij roepen, maar hij snel nee niet doen!! en wij dus helemaal lachen ! Ik word hier zo blij van!

Ik ben nu al zenuwachtig voor komende week!

Ga genieten!

• leuke outfit scoren
  • je leuk opmaken voor het feest
  • wat indrinken (zou ik toch wel doen ja, ben je wat losser durf je eerder op hem af te stappen)
  • maak lol met vriendinnen
    & het komt wel goed
    vertel je hoe het is gegaan!

Zal ik doen!!

Maar ik weet niet of hij wel gaat!?
Ik hoop het wel natuurlijk,
Hij is meer van de bierdrink feestjes enzo!
Maarja, misschien denkt hij wel hetzelfde als mij?!
Maar ik vertel jullie alles als het schoolfeest geweest is!

voeg hem toe op hyves: hahaha, volgens mij zat ik bij jou op de kleuterschool, zat je op *blablaschool?
x

en dan komt er een gesprek, en zo kent ie je iig op het feest, dan hoef je nieteens voor te drinken.

Maar dat kan echt helemaal niet,
Want ik woon in een dorp en hij is de stad!:stuck_out_tongue: