hij is erg populair...

oke er is een jongen die ik leuk vind. en hij vind mij denk ik ook leuk. laatst heeft hij mij mee uitgevraagd op mijn eerste date. Hiervoor wist ik niet dat hij mij leuk vond hij liet niks merken en flirtte heel veel met andere meiden. en soms ook mijn vriendinnen. Wat moet ik doen?? vind hij mij echt wel leuk??

Hij heeft jou mee gevraagd en niet je vriendinnen moet je maar denken :slightly_smiling_face:

ik weet dat het eng is, maar het beste is natuurlijk om het ‘gewoon’ te vragen. Heb ik ook gedaan bij een crush van me en dan heb je tenminst duidelijkheid :wink:

maar kijk het misschien nog heel even aan. Als het wat wordt na die eerste date en hij flirt nog steeds met heel veel andere meiden… Is hij het dan wel waard?

Ik zou na de date bekijken hoe hij jou behandeld en hoe hij andere meiden behandeld, en vooral niet te snel conclusies trekken, en 'm sowieso niet meteen erop aanspreken, dan voelt ie zich aangevallen en knapt hij waarschijnlijk af

Gewoon op die date gaan en daarna kijken hoe het verder loopt! Geloof me alles word vanzelf wel duidelijk

Ga gewoon met hem op date, kijk hoe het gaat en kijk of hij nog steeds met andere meiden aan het flirten is terwijl jullie samen aan het daten zijn. Zo ja, dan weet je genoeg, zo nee, dan ook.