Hee meiden,
Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om mijn verhaal te lezen en tips te geven!
Sinds december heb ik contact met een hele leuke jongen. Ik ken hem nu 2,5 jaar en hij vond mij al veel langer leuk, maar ik had met een “vriend” van hem, dus hij deed er niets mee. Toen dat uitging heeft hij rond kerst contact met me gezocht. Hij vroeg me of ik met oud en nieuw met hem wilde daten. Maar helaas had ik al een andere afspraak voor die nacht.
We WhatsAppten elke avond, soms zelfs door tot diep in de nacht. En ik zag hem 1x per week op het werk. Maar we spraken niet af omdat hij de hele week druk bezig was rond die tijd en dus niet of weinig tijd had. Ondertussen vertelden we alles aan elkaar en vertrouwden we elkaar volledig, maar daten kwam er nog steeds niet van. We kregen ruzie rond begin mei. Hij heeft er alles aan gedaan om mij terug te krijgen op zijn manier. Dat was zo lief en hij meende het! De maandag daarop hebben we meteen afgesproken. Hij vond het zo geweldig dat hij de me de volgende dag meteen weer wilde zien. Zo ging dat door, inmiddels is hij achttien geworden en haalt hij me af en toe van school.
Nu wilde ik graag weten waar ik aan toe was. Ik ben nu eenmaal zo’n persoon die graag zekerheid wil. We waren al vanaf december bezig met Whatsappen en waren door het daten ook gek op elkaar geworden. Hij wilde graag een relatie met mij maar wilde wachten tot hij 18 was. Dus ik heb die tijd op hem gewacht. Maar er kwam maar niets van. Dus ik wilde graag weten waar ik aan toe was en vroeg hem dat. Hij zei dat hij heel veel van me hield en dat het niet aan mij lag, maar dat hij nog niet klaar was voor een relatie. Hij vroeg me of ik alsjeblieft op hem wilde wachten. Ik heb toen eerlijk gezegd wat ik dacht, me verontschuldigd en gezegd dat ik zekerheid wilde. Hij vroeg me of ik bedoelde dat ik niet verder met hem wilde. Hij was erg teleurgesteld en vooral verdrietig. Maar op dat moment voelde het als de beste keus.
Maar nu mis ik hem zo ongelofelijk erg en we houden echt van elkaar. Maar ik wil niet “aan het lijntje” gehouden worden. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Hem tijd geven of het zo laten?