Hij is een playboy, maar ik hou zoveel van hem!

dumpen die handel,

Ditchen.

Dumpen die handel.

Versieren, en daarna aftuigen en in de fik steken.
ik hou zo van oh oh cherso xD

Dumpen, je kan veel beter krijgen

thankss allemaal!
ik gaa hem dumpen :x

Hij meent het serieus met je? Dan zou hij niet zo stom zijn om ‘‘Laat het verleden je toekomst niet afpakken - Charlotte, je bent prachtmeisje, ik hou van je! Lunaa<3’’ in zijn msnnaam te zetten terwijl hij het met jou heeft. Maar ik zie dus dat je hem gaat dumpen, beter :slightly_smiling_face:

aah goed dat ie je gaat dumpen! =)

dumper de dump dump.

& vertel hoe je hem gedumpt hebt !!

Ik heb morgen met hem afgesproken op een parkje om 14u.
Ik ga hem gewoon zeggen dat hij me niet als zijn meisje behandeld en dat het gedaan is. Dat ik genoeg heb moeten doorstaan & dat het nu genoeg is.

goed van je meid! je verdient veel beter.

hy heeft vandaag afgesproken met 3 meisjes, 2 daarvan zijn exen :slightly_smiling_face:

weer een punt op het ik-haat-je-dus-ik-maak-een-lijstje-met-negatieve-punten lijstje

het is idd goed dat je hem gaat dumpen, want zoals ik hoor deed hij dus egt heel lullig!!!
maare, wat ga je doen met die vriend die je leuk vind??

geen idee.
het voelt fout aan als ik wat met hem ga beginnen!

.

What the hell…
Ik heb zeker 3 redenen waarom je het moet uitmaken :

1. Hij flirt met andere meiden
  2. Hij schaamt zich duidelijk voor je ( broers enzo), maar dat ligt vast niet aan jou want ik had net hetzelfde metm’n ex.
  3. Hij is toch nooit bij jou!

Ik had dit ook met een jongen die bij mij in de klas zat. Als we alleen waren deed hij wel leuk enzo en waren we een echt koppeltje maar op school bestond ik niet en alle andere meiden wel. Het was niet zo extreem als bij jou maar ik heb 'm uiteindelijk gedumpt hoewel ik veel van 'm hield. Dus hou jezelf niet meer voor de gek, wees even sterk en dùmp hem!