Hij is een playboy, maar ik hou zoveel van hem!

Ik heb jullie hulp nodig.
Ik weet, lang verhaal (a). Plaats ajb geen reacties als je hetniet helemaal heb gelezen ;a.

Ik ben bijna 2 maanden samen met een jongen. Ik leerde hem kennen in de vakantie, we gingen samen naar een waterpretpark met nog vrienden & het was heel leuk. De dag erna smsde hij me & vertelde hij me dat hij me leuk vond enzo. Dus we spraken nog af & werden zo verliefd op elkaar. Hij vroeg het aan & ik zei ja. Dan rond half augustus werd zijn gsm afgepakt voor een maand & hoorde ik dus niks van hem behalve op msn. In zijn nickname stonden hele lieve zinnen over mij & hij vertelde vaak over mij tegen zijn vrienden. Hij was hèèèl lief dus! Ik ging naar een nieuwe school, toevallig de zijne. Dus we zagen elkaar elke dag op school enzo maar hij deed anders. Net of hij negeerde mij ofzo. Ik zat op een bankje met al mijn vriendinnen, komt hij elk meisje een kus geven (opde wang) behalve mij. Hij zag me gewoon niet meer staan. Ik liet het 2weken zo. Ik hoorde vele playerige verhaaltjes over hem, dat hij flirt met meisjes enzo. Zijn vrienden zeggen ook dat hij veranderd is! Ik heb met hem gesproken & hij ontkende al die verhaaltjes. Na elke pauze ging ik hem zoeken om nog sneel een kus te geven (op de wang!). We hebben nog niet gekust ;$;ik wil wel maar hij is er precies nog niet klaar voor… Hij kwam zelf nooit naar mij. Mn vriendinnen gingen naar hem toe & dwingde hem naar me te komen. Dan kwam hij dus naast me, ik pakte zijn hand vast enzo & na 2 min. is hij weer weg! Hij zei tegen me dat hij op school niet teveel aan me wil zitten omdat zijn broer’s vrienden alles gaan vertellen aan zijn oudere broer’s & zijn broers mogen niet weten dat we samen zijn. Vriendinnen zeggen dat ik hem moet dumpen, maar ik hou kapotveel van hem! Hij was in de vakantie zooooooo lief & nu is hij veranderd in een playboy! Bevoorbeeld: Op school hebben we (nog) geen kluisje dus meoten we de hele dag met een zware tas rondlopen. Ik heb hem vaak verteld dat ik rugpijn heb en schouderpijn enzo. En dan, een meisje zei dat haar rug ook pijn deed. Raad eens wat hij deed? Hij nam haar tas en droeg die de hele dag! En mij laat hij zomaar staan?
En ik ben gisteren erachter gekomen dat zijn beste vriend op me verliefd is. Hij is heel lief, maar het zou fout zijn om iets met hem te beginnen!

Wat moet ik nu doen? Morgen spreken we af, hoe vertel ik hem dat hij me kwijtraakt & kwetst? :cry:

En nu staat in zijn nickname: Laat het verleden je toekomst niet afpakken - Charlotte, je bent prachtmeisje, ik hou van je! Lunaa<3

Charlotte is het meisje die klaagde dat ze rugpyn had & hij droeg haar tas.
En Luna is zijn ex…

misschien zie je hem nu zoals hij eigenlijk echt is? Dat wil je natuurlijk helemaal niet horen, maar ik denk dat je die mogelijkheid toch moet overwegen :frowning_face:
en ik denk dat je gewoon eerlijk moet zeggen tegen hem dat hij erg veranderd is, en dat dat niet leuk is voor jou.
veel succes

dankje, ik zal het hem zeggen.
maar ik wil hem niet kwijtraken! ik ben nog verliefd op de jongen van de vakantie maar haat de jongen van op school.
als we even alleen zijn, doet hij heel anders dan als iedereen erbij staat!

Het komt allemaal een beetje kinderachtig op mij over… Hoe oud ben je?

ik vind het ook heel kinderachtig hoe hij nu doet tegen me.

1 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je leerde hem kennen in de vakantie toch? Misschien vond hij je even leuk in de vakantie, een beetje flirten, maar dat is het dan ook.

:stuck_out_tongue:

Dat negeren en alles vind ik inderdaad ook erg kinderachtig van hem. Als je 15 bent en een vriendin hebt, doe je volgens mij wel anders… Als ik jou was zou ik het uitmaken met hem, aan zo’n jongen heb je niks en je verdient wel beter.

ik weet het niet, hij smste me gisteren dat hij het serieus meent met me.
ik snap hem gewoon niet meer :no_good_woman:

Ga een serieus gesprek met hem aan. Vind hij je leuk, houd hij van je? Dan moet hij zich niet zo belachelijk gedragen. Zeg dat tegen hem.

ja, ik spreek hem morgen toch.
dankjewel!

Succes :3

Oei… Geen idee, als zelfs zijn vrienden zeggen dat hij is veranderd denk ik dat hij écht is veranderd, en misschien meent hij niet alles wat hij zegt sorry dit wilde je vast niet horen. Ik zou hem gewoon vertellen hoe je je voelt en als hij er niks mee doet, gewoon stoppen.

Just not that into you.

Nee, hij verdient je niet en nee jij houdt niet kapotveel van hem :wink: Als je vijftien bent en je kent hem nog niet zo lang, is het veel waarschijnlijker dat je je hormonen verwart met liefde.

Dus hij is helemaal niet zo speciaal. Ik zou zeggen: dumpen en negeren.

je houdt niet van hem , je houdt van het idee om van iemand te houden

Hebben jullie echt verkering?

Oke serieus, dumpen. Waar wacht je nog op? Dat is toch geen goede vriend?! Je verdient zo veel beter dan dat geval.

Je verdient echt veel beter dan hem, geloof me.
Succes in ieder geval! =)