hij is een good boy?

Dat je dronken was was zijn schuld en dat je niet optijd was ook. Dus het ligt niet aan jou alvast.
Het lijkt erop dat het hem alleen maar om zijn eigen plezier gaat…

hmmm, mijn vriend zou me nooooit never uit het oog verliezen als ik dronken ben… en ik denk dat dat de normaalste zaak is… mijn mening is dat die zich moet schamen als die weer bij je thuis komt…(als die bij je thuis is geweest)? en dit moet een les voor hem zijn geweest hooop ik… btw was je vader niet pissssed of?!

ben ik de enige die vind dat dat vriendje niet perse met haar mee had hoeven gaan?
Ik bedoel als ze nog redelijk normaal de bus instapt en alles… hij kan toch ook niet weten dat ze dan veel meer dronken is dan hij dacht?

haha staat dat in het verhaal??!!!^^ ze kon niet goed tegen alochol :slightly_smiling_face:
haar vriendje neemt haar mee, dus haar vriendje’s idee. ik geef veel om mijn vriend, en als ik aan zn rooie oogjes zie dat die dronken is gaan we SAMEN naar huis… en als ik lacherig word neemt mijn vriend mij mee naar huis. waar die ook is? ik bedoel in een relatie moet je toch op elkaar kunnen rekenen? ook als je het gezellig hebt maar de ander te dronken is om te staan:)

samen uit, samen thuis

Ik vind ook dat je vriend je naar huis had moeten brengen, normaal gesproken zou je inderdaad als hij je naar de bus heeft gebracht best alleen naar huis kunnen, maar als je zo dronken bent dat je nauwelijks nog op je benen kan staan… Nee, dan vind ik dat hij met je mee moet gaan naar huis, dan gaat hij daarna maar weer terug.

mijn vader was pissed off. het was 1 uur (sleeping-time) en de dag daarna moest hij werken. hij kon niet zo goed begrijpen waarom mijn vriendje niet meeging.

nee hij is nog niet bij ons thuis geweest en ik ook niet bij hem.

Oef dat vind ik wel erg, ik bedoel, hij was nog nuchter en had de hele nacht nog voor zich. En van die bus, dat de buschaffeur je wakker moest maken… das toch wel erg.

Waarom is het in hemelsnaam haar vriendje zijn schuld dat ze dronken was?
Hij heeft haar niet gedwongen om te drinken. Ze heeft ze nog altijd zelf binnen gekapt.

hih, nee. :’)
Maar je snapt wel wat ik bedoel: Ze zoop zich klem.
En áls je weet dat je niet tegen drank kan moet je ook niet zoveel drinken.
het is dr eigen schuld, ze had ook kunnen stoppen?

Jij zuipt zoveel terwijl je er niet tegen kan? Gewoon je eigen schuld, niet anderen de schuld geven voor de dingen die je zelf doet. Je kon het ook gewoon bij 1 cocktail houden of totaal niet =)

Ik neem zulke titels met dat boy in plaats van jongen al niet meer serieus. Ik ga geeneens de beginpost lezen :’)

Het is je eigen schuld en dat wil je nieteens onder ogen zien, dan geef jij je vriend de schuld. Hij heeft ook een leven hoor je bent geen prinses

Het is onverantwoordelijk van jou dat jij dronken werd en te laat thuis kwam. Als jij niet goed tegen alcohol kan of het er niet zo mee hebt, hoef je ook niet te drinken om gezellig met je vriend mee te doen. Het kan ook heel gezellig zijn, als jij niks drinkt en hij wel een drankje doet.

Maar aan de andere kant vind ik het ook heel onverantwoordelijk van jou vriend. Je laat iemand gewoon niet dronken in een bus zitten. Je weet nooit wat voor iemand daar in de bus zit met verkeerde bedoelingen.

Dus ik zou jou vriend er wel op aanspreken dat hij jou dronken en alleen in de bus liet zitten.