hij is een good boy?

heey ladies!

ik wil graag jullie mening horen. wat vinden jullie van hem.

ik heb een relatie met een jongen van vier maanden. aan het begin vond ik hem super leuk. maar na een tijdje merk ik dat het steeds afneemt. maar na deze gebeurtenis betwijfel ik of hij wel een goede jongen is voor mij.

bij mij is het volgende gebeurd: mijn vriendje en ik gingen uiteten. na het eten wilde hij zijn favoriete cocktailbar aan mij laten zien. we gingen samen heen en hadden allerlei soorten cocktails geproefd. ik ben slecht tegen alcohol. maar ik wilde een plezier voor hem doen. bovendien was de sfeer super gezellig. na een tijdje kwam ik zijn vrienden tegen. ik dacht gezellig en samen met zijn vrienden dronken we verder veel cocktails. later werd ik dronken en ik kon nauwelijks staan. ik had met mijn ouders afgesproken dat ik voor 12 uur zou thuis komen. dus ik moest zo snel mogelijk weg om de bus te halen. mijn vriendje vond het jammer dat ik niet langer bleef (hij was nog nuchter). hij zette mij bij de bus af en dronk vrolijk verder met zijn vrienden. ik vond het heel erg: ik was dronken, als vriendje zou hij mij beter naar huis kunnen brengen. maakt hij zich geen zorgen over mijn veiligheid?

ok ik viel in slaap in de bus. volgens mijn vader is het zo afgelopen: chaffeur maakte mij wakker bij de eindhalte. ik reageerde niet. het personeel van het vervoersbedrijf, sleepte me uit de bus. ze doorzochten mijn tas en vonden mijn mobieltje. ze maakten contact met mijn vader (het was al 1 uur 's nachts). mijn vader haalde mij op bij de eindhalte.

sorry! ik wist niet dat ik deze topic al 3 keer gepost heb.

Woah. Ik vind het wel een beetje raar van je vriendje dat ie je alleen laat terwijl je in zo’n bui bent. Tenminste… ik zou het wel waarderen dat ie dan meeging.

Wauw dit vind ik best wel erg! Je hebt gelijk, je vriend moest je naar huis brengen, vooral als je dronken was. En ik zou hier sowieso met hem over praten, over alles wat er gebeurd is en wat jij er van vind!

Het is raar dat je vriendje je niet eens naar huis bracht, wat ik nog raarder vind is dat hij zich niet eens zorgen maakte. Heeft hij je de volgende dag nog wel gesmst ofzo?

Het is trouwens niet alleen slecht van je vriendje, maar ook van jou. Gewoon even dronken worden omdat je het gezellig vind? Je hoeft toch niet dronken te zijn om gezellig te zijn? Of weet je niet waar je grenzen liggen? Beetje raar vind ik dat. Maarja, daar gaat dit topic nu niet over.

Een topic is genoeg hoor.

Ontopic: Wat super slecht van je vriendje!

Wehhh, ik zou als ik jou was eens goed praten met je vriend. Als hij nuchter is, moet hij toch goed na kunnen denken? Ookal zijn zijn vrienden erbij, het is heus niet stoer om je vriendinnetje te laten zitten.

Ik ben het wel eens met iedereen in dit topic :slightly_smiling_face:

Misschien was hij toch niet zo nuchter als jij dacht, aangezien jij zelf al behoorlijk zat was? Maar ja, dan nog, best wel slecht van je vriendje om dat zo te doen.

Okee, niet leuk van je vriendje. Maar misschien schatte hij de situatie niet goed in?
Ik zou er eerst eens met je vriendje over praten en daarna bekijken wat te doen…

Maar waarom drink je ook zoveel als je er niet tegen kan? Jouw veiligheid is in de eerste plaats jouw verantwoordelijkheid, niet die van je vriendje.

Ik vind dit meer gewoon puur jouw eigen schuld.
Je weet dat je niet tegen alcohol kan, en toch ga je veel drinken ‘om je vriendje een plezier te doen’. Dan vind ik sowieso al niet dat je een gezonde relatie hebt.

En ja, het is ook verkeerd van je vriendje om z’n lamme vriendinnetje alleen naar huis te sturen, je hoort inderdaad om je vriendin te geven in dat soort situaties.

Boy = jongen. Wanneer leren jullie het nou eens, het is niet Voldemort, het woord ‘jongen’ roept geen onheil op ons allen af, “Fear of a name only increases fear of the thing itself.”

Of ze noemt jongens gewoon boys ipv dat ze bang is voor onheil (: Dat is gewoon haar schrijfstijl XD

Lekker vriendje… stel iemand anders nam je mee ?

Snap ik ook wel, maar het leest zo ontiegelijk irritant :’)

Dat is dan dr eigen schuld, zij zuipt zich coma.

haha klopt hoor (: Alsnog +1 voor je opmerking.

Ik vind het wel dom dat je teveel hebt gedronken, maar dat overkomt de besten van ons. Iedereen is wel een keer zat (met uitzonderingen daargelaten). En ik vind dat jouw vriendje je best wel thuis had kunnen brengen, maar aan de andere kant had hij je wel naar de bus gebracht dus helemaal alleen heeft hij je nou ook weer niet gelaten.

eerlijk: achteraf gezien was wel een domme actie van mij dat ik dronken was. ik had beter op moeten letten dat ik niet zoveel drink.