Ik moet dit gewoon even kwijt, en ik moet even van andere horen dat hij een enorme klootzak is.
Ik had bijna 10 maanden met mijn vriend, in de 2e maand ging die vreemd. Ik heb het hem vergeven en we gingen verder met onze relatie. Het is niet makkelijk geweest maar ik heb hem altijd de kans gegeven om het goed te maken, want ik hield van hem en ik vond dat wat we hadden dat we dat niet zomaar weg konden gooien.
Hij was in de meeste dingen mijn eerste, wat het ook een beetje extra speciaal maakt. Ik heb hem mijn grootste zwaktes verteld, onzekerheid en vertrouwen.
Nu heeft hij sinds 2 dagen opnieuw contact met dat meisje, waar ik niet echt blij mee was. We kregen er ruzie over, en zoals ik al eerder op het forum zei in zijn naam stond (L)K, the only one who actually feels my pain. Daarmee heeft hij me echt getrapt, niet alleen mijn hart maar ook mijn ego. Die ruzie ging door en ik heb hem totaal verrot gescholden. Ik vroeg hem of die nog van plan was contact met haar te houden, zijn antwoord was ja. Ik maakte het uit in de hoop dat hij zou zien dat ik het niet leuk vind. Maar het maakte het erger en erger. En nu is het dus al zover
http://i53.tinypic.com/2rqkap2.jpg
Bedankt voor het lezen het lucht best even op.