Hij is een eikel.

Ik moet dit gewoon even kwijt, en ik moet even van andere horen dat hij een enorme klootzak is.

Ik had bijna 10 maanden met mijn vriend, in de 2e maand ging die vreemd. Ik heb het hem vergeven en we gingen verder met onze relatie. Het is niet makkelijk geweest maar ik heb hem altijd de kans gegeven om het goed te maken, want ik hield van hem en ik vond dat wat we hadden dat we dat niet zomaar weg konden gooien.
Hij was in de meeste dingen mijn eerste, wat het ook een beetje extra speciaal maakt. Ik heb hem mijn grootste zwaktes verteld, onzekerheid en vertrouwen.

Nu heeft hij sinds 2 dagen opnieuw contact met dat meisje, waar ik niet echt blij mee was. We kregen er ruzie over, en zoals ik al eerder op het forum zei in zijn naam stond (L)K, the only one who actually feels my pain. Daarmee heeft hij me echt getrapt, niet alleen mijn hart maar ook mijn ego. Die ruzie ging door en ik heb hem totaal verrot gescholden. Ik vroeg hem of die nog van plan was contact met haar te houden, zijn antwoord was ja. Ik maakte het uit in de hoop dat hij zou zien dat ik het niet leuk vind. Maar het maakte het erger en erger. En nu is het dus al zover

http://i53.tinypic.com/2rqkap2.jpg

Bedankt voor het lezen het lucht best even op.

je verdient beter, zoals ik ook al zei in dat andere topic.

Waah wat een eikel :flushed: sorry… Ik snap je heel goed!

Sterkte er mee. En ga leuke dingen doen met vriendinnen of gewoon een keertje in je eentje naar het bos ofzo.

Haha ik ben net ook naar het bos gegaan, maar ik heb hooikoortst dus ben snel weer weggegaan. Vriendinnen heb ik niet echt, de gene die ik heb wonen verweg, dusja.

Zohee, dat is wel erg vreemd zeg. Dus na 2 dagen heeft hij al iets met iemand anders? ;s

Wat super gemeen. Ook maar meteen even in de msn naam zetten, kinderachtig zeg!

Ik maakte het vandaag pas officieel uit, 2 uur later stond dat er.
Hoezo rebound girl.

Aaah dat is wel kut zeg :frowning_face:! Dan ga je lekker iets anders doen wat je leuk vind. Of je gaat naar de supermarkt en maakt het lekkerste ijsje wat je je maar kan bedenken. Zo iets zou ik echt meteen doen. :stuck_out_tongue:

En hij is gewoon een hufter (sorry)…

Ik zou hem afmaken.
Echt, niet normaal zoiets.

wtf, dat is nog vreemder na 2uur… zoals andere mensen hier ook al zeggen: zo een hufter verdien je niet! Sterkte ermee meis!

Ah, kut. idd echt zo’n reboundgirl… maar what goes around, comes around :slight_smile: sterkte!

wooow wat een vuile vieze klootzak.
ik snap jouw dus helemaal ik zou echt heel boos zijn geworden,jak wat een stommerd.
ook best wel kinderachtig wat hij doet met zijn msn naam zeg

Nou hij heeft mazzel dat hij 144 km verderop woont, anders had ik nu zn gezicht al verbouwt.

Wow wat een klootzak! Maar probeer je te beheersen, ik weet hoe het voelt ik had er zelf ook zo’n een. Ik heb hem en dat meisje allebij ‘verbouwt’. Het lucht op maar je voelt je er niet echt beter door, en dat is nog slechter voor je ego…
Sterkte, hou je vast aan de leuke herinneringen met hem.

Het heeft ook zijn voordelen, ik kan nu doen wat ik wil zonder gezeur van een vriendje. Het zal even moeilijk worden, maar ik red me wel.

Jeetje, wat voor hufters bestaan er toch op deze planeet.
Het is toch gewoon niet geloven!

Wtf ik last het net in het lucht je hart topic wat hij had gedaan. Wat een mafketel is hij :crazy_face: Je hebt het net uitgemaakt en dan heeft hij al iets met die slet? Hoe oud is hij? Dit vind ik echt zo sneu en kinderachtig. Maarja goed riddance iig.

Wow, dat is echt respectloos.

Hij is 15, kleuter… Ik heb alles van hem gepikt omdat ik zoveel van hem hou, dat had ik nu moeten doen. Je moet ze dingen afleren anders doen ze dit.

Weet iemand misschien nog ik haat je je bent een mongol nummers? :'D

Dat is pas een eikel met geen style.