Hij is bijna 16 en ik bijna 14...

Hij zit bij mij op school, hij had me vorig jaar toegevoegd op hyves en sinds dit jaar msnen we heel vaak. Ik vind hem echt heel erg leuk maar het is zeg maar een soort jongen die zich met meisjes bezig houdt dus hij heeft veel meer vriendinnen… soms denk ik van ik ben pas 13 (bijna 14) en hij is bijna 16, vindt hij me wel leuk… gister had hij ruzie met een meisje omdat ik op twitter dingen zette van; hij is zo leuk
maar ik heb er geen naam bij gezet dus hij heeft nu ruzie met haar en ik legde het haar ook op msn uit en ze zei je bent pas 13 ga met je barbies spelen. ik had zo een gevoel net of hij dat ook denkt… als hij ruzie heeft met andere meisjes gaat hij het proberen goed te maken maar als hij ruzie heeft met mij dan zegt hij niks op msn ens…
maar op school als hij me ziet kijkt hij me wel aan en tot hij me niet meer ziet blijft hij kijken… niet net als andere jongens maar anders…
Dus mijn vraag is;
Kan hij misschien verliefd zijn op mij?
&
Wat kan ik doen zodat hij tegen mij praat op msn?

xx

Dus jullie zijn 13 en 15.
Maar ik heb geen idee. Niet echt duidelijk verhaal.

^^
Srry dat het zo onduidelijk is :blush:

Ow jaa we zijn 13 en 15 maar in januari worden we 14 en 16 (=

Ow jaa we zijn 13 en 15 maar in januari worden we 14 en 16 (=

Sorry maar ik begrijp er echt niets van…

Als het over de leeftijd gaat, no problem, :wink:

& hoe kan ik ervoor zorgen dat hij tegen me gaat praten op msn?

niet zeg gwn hoi

Waarom hebben jullie dan ruzie? Waarom maakt hij dan zovel ruzie met meisjes? wat een onzin zeg.

Ik denk dat hij je meer als een speeltje ziet.

De jongens van 16 die ik ken zouden volgens mij niet snel op een meisje van 13/14 vallen… Maarja, ik ken de jongen niet dus het is vast geen probleem. Wel een vaag verhaal.

och vriend van mij [zaten toen in 4de klas] had met een eerste jaars… ook een aardig leeftijd verschil.
hun hebben ook 3 jaar relatie gehad xD dus kan best haha.
wie niet waagt wie niet wint

Het leeftijdsverschil maakt niet zoveel uit, leeftijd is maar een getalletje, maar het gaat er meer om dat jullie even ver ontwikkeld zijn qua manier van doen en denken. Als dat zo is, kan het wel wat worden, maar ja, uit een tekst kan ik moeilijk opmaken of hij je leuk vindt… Dus: ga op onderzoek uit! :’) (sorry, dat klinkt zo dom) De nee heb je al, de ja kun je krijgen, zeg ik altijd. :slightly_smiling_face:

Het is meer van; hij is al ontmaagd ens, dus hij wilt ook seks met mij… maar ja ik dacht eerst van gebruikt hij me…

We kunnen heel goed met elkaar opschieten en op msn zijn onze gesprekken altijd heel leuk ens. maar ja dat dus van dat hij seks met me wilt doet me aan het denken…

Je weet nog niet eens of hij verliefd of je is, en jij begint al over seks?

Nee niet ik hij begon erover…

&daarom dacht ik dat hij me gebruikt…

Geloof me hij gebruikt je gewoon.
Hij heeft meerdere meisjes die hij leuk vindt en hij wil seks met je maar jullie hebben nog nooit gepraat in het echt(?, begrijp ik uit je verhaal). Als hij je echt zo leuk vindt dan gaat hij ook helemaal voor je, maar dat is niet het geval zo te lezen.