hij is 6 jaar ouder/ ik ken hem niet

hallo meiden, ik heb een jongen ontmoet van 22 (ik ben zelf 16). hij lijkt me leuk en okay. nu wil hij een x afspreken, vind ik opzich geen probleem, maar ik durf het niet zo goed omdat hij dus 6 jaar ouder is. Nou durf ik sowieso niet met jongens aftespreken ofzo, maar ik denk dat ik het toch wel wil. wat zouden jullie doen ?!

Zeg tegen hem wat je zojuist tegen ons zei.

Okee, ik snap iets niet. Je hebt een jongen ontmoet, maar je kent hem niet? Spreekt dat elkaar niet een beetje tegen?

ze heeft hem denk 1 x ontmoet, maar dan kan je nog niet van ‘‘elkaar kennen’’ spreken

je moet doen waar jij je goed bij voelt, kunnen wij niet voor je bepalen.
je twijfelt dus zegt eigenlijk al genoeg, kun je beter niet gaan.
of sowieso dit tegen hem zeggen, dan weet ie ervan.

gewoon zeggen dat je het eng vindt, en dat je liever een keer bij jou thuis afspreekt voor de zekerheid?

als jij je d’r niet goed bij voelt moet je het niet doen.

Over het algemeen kan ik niet zeggen dat de 22 jarige jongens met meiden van 16 willen afspreken ._.’
Maar uhm. I dunno moeilijk dit, wat denk je dat er gebeurt als jullie afspreken? Dat je ergens gewoon een leuke dag hebt ofzo. Dat moet wel kunnen denk ik. Natuurlijk er wel voor zorgen dat andere weten waar je bent en met hem afspreekt (; Maar dat spreekt voor zich ^^

Hoe ken je hem? Ken je hem via internet of heb je elkaar met uitgaan ofzo leren kennen, want ik vind daar namelijk een giga verschil tussen zitten. Als je elkaar met uitgaan hebt leren kennen zou ik zeggen toch gaan, maar heb je elkaar via internet leren kennen zou ik het persoonlijk niet zo snel doen…

Waarvoor ben je bang? Wat denk je dat er kan gebeuren? Als je dit weet, kan je het oplossen! Als je bang bent dat hij te ver wilt gaan ofzo bij de eerste date, zorg je er voor dat je naar ‘jouw’ stad toegaat waar er mensen zijn, jij de weg kent etc.

idd. dalijk ist een vieze ouwe vent van internet xs

sowieso als je wilt gaan afspreken op een openbare plek, dus niet ergens bij hem thuis ofzo, of ergens waar weinig mensen komen. En voor de rest wat ‘cultured’ al zei: als jij je er niet goed bij voelt moet je het niet doen.
xx

neeeee ik ken hem niet via internet, maar via uitgaan ! ik heb al een keer met hem gezoend en gepraat, maar ik ken hem idd niet goed/grondig. ik durf niet met hem aftespreken, omdat ik bang dat er stiltes vallen, en we zitten echt in een andere levensfase . zou ik hem smssen ; is het wel een goed idee als we afspreken? ik ben wel 16 , jij 22 .

Mijn vriend is ook 6 jaar ouder dan ik.
En eens was natuurlijk het eerste echte; afspreken.
En ik scheet bijna in m’n broek, maar uiteindelijk is het wat geworden.
Ik zeg; go for it!

Iemand die ik ken kreeg toen ze 15 was met iemand van 23. Nu zijn ze alweer 1 jaar samen. Probeer het gewoon!:slight_smile:

zou ik dat smsje sturen ?

Ik zou het wel doen, dan weet je ook zijn standpunt.

okay, heb het net verzonden . ik weet het nog niet hoor , ik twijfel heel erg, maar dat komt misschien ook omdat ik een gekke bindingstangst/afspreek met jongens angst heb.

Als je hem niet goed kent zou ik iig in een open ruimte afspreken waar veel mensen zijn. Bijvoorbeeld de stad om een ijsje te eten(oke te koud xD), of bios, of gwn wat te drinken. Spreek iig ergens af (ALS JE T ZELF OOK LEUKT LIJKT/WILT) waar het druk is. Succes :wink:

benieuwd wat je terugkrijgt.
die bindingsangst/afspreek komt me bekend voor.

ik weeet ook niet zeker wat ik moet gaan doen, misschien wandelen in het park, of gewoon in het park iets gaan doen . dan zyn er veel mensen en er is een druk park dicht bij mijn huis ! heeft iemand anders misschien nog ideeen ?