Hey meiden,
Ik zit met een dilemma en vraag me af wat jullie zouden doen. Een paar maanden geleden heb ik via mijn sportclub een jongen ontmoet. Het klikte goed, we voegden elkaar toe op Facebook maar verder niks. Een week later kwam ik hem toevallig op een feest tegen en toen hebben we gezoend. Vanaf toen zijn we met elkaar gaan appen en al gauw zag ik hem zo’n twee keer per week, we hadden ook al gauw seks. Hij zei ook dat hij me echt leuk vond en dacht verliefd op me te worden. Ik kwam al echter snel na de eerste keer dat ik seks met hem had gehad er achter dat op het moment dat ik hem had ontmoet, hij ook met een ander meisje bezig was. Hij zei echter dat ze niet officiëel iets hadden, ze daten al een tijd met elkaar, maar het ging niet goed tussen hen en dus wilde hij daar mee stoppen. Dus ik dacht oke, als ze geen relatie hebben en hij er toch mee wil stoppen met haar, kan ik hem blijven zien. Ik weet dat dit (ook namens mij) niet heel eerlijk was tegenover haar, maar omdat hij zij dat hij geen relatie had + ik niets wist over een ander meisje op het moment dat ik met hem zoende en seks had, ben ik toch doorgegaan met afspreken met hem.
Nu is het sinds kort over met dat andere meisje. Ik ben er nu dus vandaag achter gekomen dat ze gewoon een half jaar een serieuze relatie hebben gehad, ze bij elkaar thuis kwamen & elkaars ouders kenden en gewoon alle andere relatie-dingen. Terwijl hij mij vertelde dat ze GEEN relatie hadden. Ook ben ik er achter gekomen dat hij nog met DRIE andere meisjes seks heeft gehad tijdens haar relatie (voordat hij mij ontmoette). En zij weet dus van niks. Hij heeft haar wel verteld dat hij met een ander meisje naar bed is geweest een keer, maar in werkelijkheid zijn dit dus 4 mensen, plus hij heeft met mij een aantal maanden gedate en seks gehad. Hij heeft haar dus kei hard bedrogen, en hij heeft ook mij voorgelogen over het niet hebben van een vriendin.
Ik ben echt heel erg boos nu, en heb gezegd dat hij haar de waarheid moet vertellen. Dit wil hij niet doen, en ik zit er over te denken om het nu zelf te doen. Ik weet dat het misschien naïef van me is geweest om te geloven dat hij geen relatie had. Maar elke keer dat ik hem erover heb gevraagd, zei hij dat dit niet zo was.
Dus mijn dilemma is of ik het haar moet vertellen of niet. Aan de ene kant is het vet gemeen en gaat ze het super kut vinden natuurlijk, maar aan de andere kant zou ik ook de waarheid willen weten als iemand me bedriegt met 4 andere meiden…
Ik ken haar trouwens verder niet persoonlijk oid, maar weet wel wie het is.
Sorry voor het lange verhaal en niet citeren svp