hij is 24 & ik ben 14

heey,
ja de titel zegt het eigenlijk al… ik heb een soort van advies nodig ! want hij heeft een vriendin is 24 maar hij heeft helemaaal geen probleem om mij te zoenen, of te betasten zeg maaar -.- ik ken hem omdat we in hetzelfde dorp wonen hij voetbalt ook bij onze club ( in het 1e ) en ik speel zelf bij de C’s . ik denk dat ik hem eigenlijk een beetje leuk ga vinden en dat is niet de bedoeling. eerst ging ik op hem in omdat ik mijn beste vriend & teamgenoootje<3 leuk vind dus ik dacht ooohg ik doe gewoon alsof ik hem leuk vind dan vergeet ik het vanzelf toch? maar nou heb ik dus helemaal een probleem als ik hem leuk vind -___- dus advies? :grinning:
Xxxx

Afblijven hij heeft en een vriendin en is echt veel te oud.
Normaal heb ik geen probleem met leeftijd maar dit is een beetje te.

Hij heeft een vriendin en is veelste oud. Afkappen dus.

Ik noem het babysitten.
Kom op. 24 is wel heel oud :wink:

Met leeftijd vind ik dat het uit maakt hoe je persoonlijk in het leven staat (klinkt wel heel apart maar ok). Ik was toen ik 14 was al volwassen.
Maar op mijn 14de wist ik zelf ook wel dat ik niet iets met iemand moet beginnen die een vriendin heeft en dan komt de leeftijd er ook nog bij.

Ik vind het raar dat iemand van 24 behoefte heeft aan iemand van 14. Het leeftijdsverschil is te groot, bovendien zit hij aan je terwijl hij een vriendin heeft? Niet doen, kap ermee.

Hij zoent en betast jou terwijl hij een vriendin van zijn eigen leeftijd heeft? Nou meid, dat is er eentje om te houden.

In ieder geval moet je voor jezelf even nagaan (als zijn leeftijd en vreemdgaansgedrag je niet tegen staan) of een eventuele relatie ooit wel zou werken. Ik ga er eigenlijk van uit dat hij je gewoon gebruikt. In wat voor situaties zoent en betast hij je dan?

Nou goed, voor het geval het heel uitzonderlijke liefde is, hou dan met een aantal dingen rekening.
-Het feit dat jullie relatie illegaal is
-Dat jullie in totaal verschillende levensfases zitten. Hij werkt (studeert?), woont waarschijnlijk op zichzelf, terwijl jij gewoon naar school moet en onder het gezag van je ouders valt.
-Jullie ouders en niet alleen de jouwe. Zijn ouders kunnen ook grote bezwaren tegen jullie relatie hebben.
-Hij is al aan andere dingen toe dan jij. Op seksueel gebied, maar bijvoorbeeld ook met trouwen, samenwonen, kinderen krijgen, dat soort dingen. Ook heeft hij zijn uitgaan/feestperiode wel zo ongeveer gehad terwijl de jouwe nog moet beginnen.
-Jullie vriendengroepen

Denk hier maar eerst goed over na voor je beslist of je hem nou echt zo leuk vind.

Ik vind het feit dat jullie een leeftijdsverschil hebben van 10 jaar nog niet eens het raartste, als jullie nou echt helemaal hotel de botel van elkaar waren, dan kent liefde geen grenzen toch? Maar wat ik wél raar vind, is dat hij een vriendin heeft en tegelijkertijd met jou zoent en je betast. Like, wtf? En dan maak jij je druk om het leeftijdsverschil. C’mon, denk ook even aan die vriendin…

Pedofiel bah… Hij vind je duidelijk niet leuk.

Pedofiel bah… Hij vind je duidelijk niet leuk.

Hij heeft een vriendin dus afblijven. Zeg dat ook maar tegen hem.

Hij moet zich gedragen als 24.

Hij maakt gebruik van je en heeft een vriendin en wat alles wat Peppermint zegt. Het gaat gewoon niet. Zet hem uit je hoofd

Pedobear approves. “Blijf van hem af” wil ik wel zeggen, maar zorg ervoor dat hij van jou afblijft. Wat een smeerlap.

Hij heeft een vriendin en je hebt al met hem gezoend? Je kunt verwachten dat je nu alleen zulke reacties krijgt. Advies: afblijven, negeren, kijken naar tienerjongens, dan kom je er vast wel overheen. De leeftijd klopt ook al niet.

wacht nog maar een jaar of 2-3. Wees jong, is best leuk :slightly_smiling_face:

Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul he.

^ :’) dat klinkt zo nasty

Haha dat kwam meteen in me op toen ik dit las :")