Hij is 18...

Ik heb dit nog niet met iemand besproken en de meiden hier zijn erg eerlijk dus ik heb een vraagje aan jullie:

Is het normaal als een meisje van 15 met een jongen van 18 gaat? Ik heb hem op Kingsnight in Ermelo ontmoet en sindsdien praten we echt de hele tijd, jammer genoeg woont ie niet dichtbij…

Maar geef je mening maar! :flushed:

Uhmm 3 jaar leeftijdsverschil kan wrl. Allren op die leeftijd… hij denkt denk ik wrl aan andere dingen dan jou!! Maar wat je zelf eil meis als je hem echy heel leuk vind dan mort je ervoor gaan. X

Het kan wel vind ik. Een half jaar geleden toen ik 17 was heb ik ook bijna wat gekregen met een jongen van 23. Dat werkte uiteindelijk toch niet. Het lag niet aan de leeftijd.
3 jaar verschil moet opzich best kunnen.

15 en 18 vind ik nog niet zo’n heel groot verschil. Ik denk best dat dit gewoon zou kunnen. :slightly_smiling_face:

Oké thanks girls!

Toen ik 15 was heb ik ook een tijdje gelopen met een jongen van 18, kan prima dus! Ligt er natuurlijk wel aan hoe volwassen jullie allebei zijn, maar dat zit wel goed denk ik?

ik ben 16 en mijn vriend is 19, gaat prima !

Ermelo nog wel! Daar was ik die avond ook.

Maargoed… 15 en 18 gaat prima samen. Ik ken mensen die meer leeftijdsverschil hebben.

Kan gewoon prima! Ik was ook 15, en me vriend 18! (:

Kan gewoon.

Ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik iemand van 18 leuk vond (ik ben 16), en aangezien ik een vriendin heb van 15 en zij seksueel en alles veel verder is dan ik, vind ik dat het echt wel kan. Hangt er dus ook wel af hoe ver je bent/en wil gaan (als ie van je houdt wacht ie btw), maar 16 en 18 kan ook goed, dus vind ik dat als je 1 jaartje jonger bent dat ook makkelijk kan :wink:

Kan prima haha, als jullie misschien wat krijgen zou ik als ik jou was bij jezelf jou eigen grenzen stellen en geen dingen doen die je eigenlijk liever niet wilt, omdat je daar misschien later spijt van zult krijgen… Dan hoort hij dat ook te accepteren :wink:

Hey! Ik heb ook hetzelfde, veel in mijn omgeving zeggen dat hij te oud is: ik ben 15, bijna 16 hij is 17, bijna 18.
Bij mij maken ze ook lullige opmerkingen dat ik een slet zou zijn als ik wat met hem krijg… :hammer:

ik vind het normaal

Persoonlijk vind ik dat ook gewoon kunnen hoor ! Succes :smirk: .

Dat slaat echt nergens op zeg,wat kinderachtig ! Ik heb ook een aantal vriendinnen van 2 jaar jonger,zelf ben ik 18 dus waarom kan een vriend die 2 jaar ouder is niet ? Echt kinderachtig.

Ik vind dat zelfs normaler dan dat jullie dezelfde leeftijd hebben. Ik ben 19 en mijn vriend is 23. Vind ik ook doodnormaal.

Kan gewoon hoor

Kan wel hoor ! :slightly_smiling_face: Pas alleen wel op, want jongens van 18 willen waarschijnlijk meer dan 15 jarige meisjes, haha.

Kan gewoon hoor, mijn vriend is 24 en ik 17