Hij is 18 en ik 15

Ik ken sinds kort een leuke jongen van 18… Heb hem ontmoet in het zwembad en er was gelijk een klik.
Nu zijn we een paar dagen verder en hebben we wel beetje gezoend en begin ik hem wel steeds leuker te vinden alleen ik twijfel wel hij is 18 en ik 15. Het is echt een schatje alleen het is wel de beste vriend van de broer van mijn beste vriendin…
Ik vindt het nogal verwarrend ookal vindt ik hem wel leuk ik vraag me steeds af wat moet een 18 jarige met mij. :flushed:
Vraag me ook af hoe zou dat dan gaan hij heeft natuurlijk wel al meer ervaring dan mij plus hij komt uit een relatie van 1,5 jaar…
Kan het wel met dit leeftijdsverschil?

ik was 14 toen ik met mijn vriend kreeg die destijds 17 was.
ondertussen zijn we alweer 3.5 jaar samen dus wat mij betreft maakt de leeftijd helemaal niks uit en is het niks om je zorgen over te maken :wink:

Kan makkelijk.

Ja zeker kan dat! Als je hem leuk vind en hij jou ook en het klikt waarom niet?
Hij heeft waarschijnlijk meer ervaring als jou. Ik vind dat juist fijn, daar kun je weer van leren :slightly_smiling_face:

Ik zit in een relatie met 6-7 jaar verschil. We kennen elkaar al 8 jaar, waarvan 1 jaar gelukkig getrouwd :slightly_smiling_face: Dus nergens om je zorgen over te maken!

Vind het inderdaad ook prima kunnen!

Kan prima!

Zolang hij op een respectvolle manier met je omgaat zie ik geen probleem