Hij is 13 jaar ouder

Hoi meiden,

ik heb vanavond een date met een leuke jongen die ik tijdens het shoppen heb ontmoet. Ik dacht dat hij begin 20 was, maar hij is 31 jaar. Ik 18.
Het is maar een date en ik vind leeftijd ook maar een getal, maar: wat moet ik aan? Wat vinden jongens van 31 leuk? 't Is wel een serieus typ die van reizen en toneel houdt enzo. We gaan dan ook naar een café met livemuziek.

Help jongens, watvoor voorbereiding moet ik doen. Wat moet ik aan?

X

Waarom is je titel: hij is 13 jaar ouder en vraag je in het topic wat voor kleding je aan meot doen?

Ik weet het niet, gewoon iets waar jij je lekker in voelt. Een spijkerbroek met een leuk shirtje en hakken o.i.d.?

^Idd, wat je aan moet doen lijkt me niet eens zo een probleem. Doe gewoon iets aan waar je je lekker in voelt?

no offence, maar ik kan jou niet helemaal meer serieus nemen na al jouw topics.

Idd wat voegt de leeftijd van je misschien toekomstige vriend hier aan toe ? XD

Nogal een onverwachte vraag. Ik had wat anders verwacht dan kledingtips als vraag… :’)

wow, ik en een vriendin hadden vorig jaar iets soortgelijks. zelfde leeftijden :astonished:

hihi sorry als je me niet serieus kan nemen ik ben ook maar een mens! ik zal t wel in een ander topic plaatsen.

wtf

Damn… ik ben slecht met comments… Maar oke…

WHATEVA.

Ot: … Doe gewoon iets aan waar je je lekker in voelt.

Waarom is jouw leven zo’n soap? Sjees, nog erger dan dat van mij.

Goh, hoe kan je nou niet weten dat hij 31 jaar is? Ach, als je 18 bent , maakt leeftijd niet echt iets uit. Als je maar bij elkaar past.

Zou je ajb al je vragen die gerelateerd zijn tot 1 onderwerp in 1zelfde topic willen stoppen. Je hebt nu namelijk 3 vragen die allemaal over hetzelfde gaan. Slotje