Hij houdt van mij maar ik van een ander...

hulp gevraagd… hoe dump ik een jongen zonder hem pijn te doen?

dat is egt kut als iemand zo reageert, maar ik zou voorzichtig met hem praten en hem uitleggen dat het niks word tussen jullie en dat dat voor hem ook niet leuk is dat er vast wel iemand is die hem egt leuk vind en hij ook.
maar ik zou je ex er dan wel even buiten houden en daar niej over beginnen.
maar weet je zekr dat je je ex leuker vind?

Succes ermee!

geen hoofdletters in topictitel aub.

maar ehm, wat stond er eerst in dit bericht? want nu staat er iets heeel anders volgens mij xd
Nouja, gewoon zeggen “sorry ik vind je niet leuk” (eventueel een paar redenen maar dat komt wss alleen nog maar harder aan) heel anders kan het niet

jah dat weet ik zeker… egt kut dat et zo is gegaan omg-.- dat tegen hem zeggen is wel makkelijk maar hij gaat zelfmoord proberen te plegen… dus dat helpt niet egt… maar bedankt

ok ben nieuw:P maar zal er op letten… nou dr stond dat ik van mn ex hou en dat we togh weer bij elkaar komen( ik en mn ex) en dat als ik het probeer uit te maken met deze jongen… probeert ie meteen zelfmoord te plegen… dus ik moet et wel rustig aanpakke… iig op zo een manier dat hij et uitmaakt en niet ik:D

Haal inspiratie uit How To Lose A Guy In 10 Days zou ik zeggen.

hahahaha thnQ :stuck_out_tongue_closed_eyes:

topic geslote:D
nu een nieuwe… ahum…
wat is het liefste wat een jonge ooit tegen je heeft gezegd?

Dumpen is laf, je kan het beter gewoon uitmaken. Zeg niet ‘hoi het is uit, doei!’ maar praat erover. Het ligt er misschien ook aan of je met die persoon van tevoren al heel goed bevriend was. In ieder geval wens ik je veel sterkte en succes!

titel gewijzigd.