Hij houdt van andere films dan ik

Hey girls,
Woensdag komt een hele leuke jongen met wie ik een filmpje ga kijken. Alleen ik vroeg dus van welke films hij houdt. Hij houdt van actiefilms. Nou daar hou ik ábsoluut niet van. Hij zei: maakt niks uit liefst actie.
Dus wat moet ik nou?
Moet ik ook echt een actiefilm doen of toch sneller iets van een romantische komedie?
En als het een actiefilm is, wat is dan de beste. Dus aub voorbeelden. Het is een hele leuke jongen.

Een film met actie maar niet alleen maar actie ofzo.

Ik ben zelf ook niet zo van actie, maar bv de film Sherlock Holmes vind ik heeeel tof en daar komt ook actie in voor!

En na een beetje googlen heb ik dit gevonden, misschien heb je er wat aan: http://uk.askmen.com/top_…ys-movies-shell-like.html

Ik ben ook niet zo voor té veel actie maar Killers vind ik bv wel een leuke film.

kijk, actie en romcom zijn wel heel erg tegenovergestelden. Zoek iets ertussenin. Miss is prince of persia een aanrader? (:
Of Perfume, story of a murderer, ik weet niet of die heeel geschikt is, maar hij is wel supermooi gemaakt en ik vond hem superspannend.

Johnny English Reborn.
Met Rowan Atkinson (alias Mr. Bean)
Ik vond 'm geweldig (:

Ik vond ‘Taken’ best wel leuk, maar misschien zit daar wel iets te veel actie voor jou in? Ik zou sowieso geen romantische doen…

Haal heel veel films in huis en probeer het samen eens te worden, deze is wel leuk voor actie en romantiek: Mr and Mrs. smith.

Misschien is mr. & mrs Smith iets? Dat is actie+ romantiek (maar vette kans dat ie die al kent :stuck_out_tongue:). En als hij zegt dat het hem niks uit maakt doe je toch gewoon een romantische komedie of actie komedie.

Ja, die is inderdaad ook wel geschikt! Ik vond hem in ieder geval heel leuk (maar ik vind actie films ook leuk, dus daar heb je niet zo veel aan, haha).

Ik zou geen romantische komedie doen. Ik zou er iets tussenin doen. Bovendien, eigenlijk maakt die film toch ook geen zak uit. Ik bedoel maar, het gaat vooral om de date, de film is een bijzaak.

Killers is ‘n leuke film ja! Mijn vriend houdt ook van actie en ik totaaal niet maar we kijken samen wel altijd van die romantische films of comedie :’)

Dankje!!

killers is echt leuk!

Het geluk dat ik juist wel van actie films hou :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik hou zelf niet zo van romantische comedie’s, dus misschien moet je is van science fiction of drama films.

ik hou juist van actie heb alleen geen vriend om het mee te kijken :frowning_face:
Euh, je hebt ook actieomedie’s die zijn meestal wel leuk!

Films zoals Deja Vu, Man on Fire en Domino hebben veel actie, maar ook een goed verhaal, drama en een beetje humor. (:

wow, mijn (ex) vriend(je) en ik gingen dus naar de bioscoop…
maar hij wilde naar mr poppers pinguins xD
dus wij hele discussie over naar welke film we gingen…

gingen we uiteindelijk maar naar het strand… ahhahah

maar over OT:

kies een film met actie EN romantiek enzo… die bestaan wel, maar ik weet er zo snel geen.

oh het is trouwens vandaag! heel veel plezierr…

Taken is wel hele leuke film ja.