als eerst, sorry er zijn hier waarschijnlijk honderden topics over maar ik moet dit even kwijt
oke ik ben 16 en heb vriend van ook 16 we zijn nu bijna 2 jaar samen
en tot 2 weken geleden ging alles prima we appte natuurlijk uren en hadden ook op school en na school veel lol (nou ook weer niet teveel vrienden en vriendinnen tijd vonden we ook belangrijk)
sinds 1 week, anderhalf deed ie best wel raar hij is niet meer de jongen die ik ken, die mijn vriendje is maar eerder een soort klasgenoot hij deed heel afstandelijk en wilde veel liever met zijn vrienden afspreken dan met mij. Ik vroeg hem dus wat er was hij antwoordde ‘niks ik ben gwn meer mezelf’
daarna hielden we laagcontact dus van uren aan de telefoon naar alleen een goedemorgen
dan was er nog een klein conflict dat ik iets heel graag wilde maar hij dat niet wilde en toen vroeg ik "ik wil het zo graag zou je het ook nie voor mij doen?’ normaal mijn lieve vriend okee voor jou dan nu heel droog ‘nee’ ik schrok hier zo van dat ik zei dat ik naar huis ging en ben weggefietst (normaal als we ruzie hadden gingen we altijd achter elkaar aan om het goed te maken, nu dus niet)
voordat ik weg fietste zei ik dat ik via zijn oude insta dm had gestuurd waar ik mee zat omdat ik het moeilijk vond om het tegen hem te zeggen hij was zijn ww van dit acc kwijt…toch kon ie opeens inloggen en heeft alles gelezen
weer op app…
ik vroeg hem of ie het had gelezen? hij had het gelezen maar zei om eerlijk te zijn dat het niet zoveel met hem doet auww…
gister vroeg ik hem of ie nog wel van me houdt
hij zei jawel, maar minder
vandaag op school
ik heb examenweek maar na de eerste toets had ik 1 uur pauze
ik vroeg of ie rondje mee wilde lopen dus dat deden we ook
het was een beetje awkward eigenlijk ik voelde al dat er wat ging gebeuren
dus ik zei later ik weet waar je mee bezig bent
hij: ‘wat?’
je probeert het zo af te sluiten tussen ons
hij: ‘nee nou oke ja maar ik wil niet te snel gaan en je pijn doen dus ik maak het niet uit maar indd miss dat het later beter zo is’
dit deed me echt pijn dus ik rende weer terug naar school
die middag op app
hij: sorry dat ik dat zei maar weet je om eerlijk te zijn het gevoel van houden van of leuk vinden is weg, maar ik geef wel om je dus wil je niet pijn doen
(dit brak mijn hart vooral omdat we 2 weken daarvoor gwn heel romantisch en leuk uiteten gingen en ik nog bij hem bleef slapen ook)
ik zei ajb dit doet me al zoveel pijn als je het wilt uitmaken doe dat nu dan
hij: nee ik doe niks via app we praten wel face 2 face
dat is dus na mijn examenweek dus ik moet ruim een week wachten op dat ‘praatje’
- ik kan niet focussen meer op school
- het doet zoveel pijn omdat ik gewoon weet dat hij het toch uitgaat maken
sorry voor dit lange verhaal maar het doet me zoveel pijn
ik weet dat dit gevoel niet snel weg gaat en dat ik waarschijnlijk allemaal lage cijfers ga halen maar ik hoop dat iemand wat tips of adviezen heeft hier mee om te gaan