Hij heeft vriendin en vind mij leuk? HELP!!

Haaaiii girls,

Ik weet even niet wat ik moet. Ik ken een jongen nu al 5 jaar. we kennen elkaar via internet en vonden elkaar altijd al leuk. Nu woont hij in mijn stad voor zijn studie. Ik heb een relatie gehad en hij heeft nu relatie. we hebben elkaar altijd leuk gevonden.

Hij heeft momenteel vriendin…die is momenteel 5 maanden naar buitenland. Ik was bij hem op bezoek. Hij kuste mij op dat moment. Ik vond dat dit niet kon. Hij vind mij nog steeds leuk en stuurt soms ook sexitische appjes. Maar hij heeft vriendin en stuurt dit allemaal naar mij.

Ik zeg steeds tegen hem dat hij moet weten wat hij wil. Dit is ten eerste erg genoeg voor zijn vriendin,maar toch vinden we elkaar leuk :blush:

Wat kan ik het beste doen? Ik weet het echt niet…

Alvast bedankt voor de tips!

xx

Gewoon mee kappen, kans dat hij dat later ook bij je flikt ALS jullie wat hebben…

Hahaha klopt zo heb ik ook altijd gedacht, maar das best lastig als je iemand echt leuk vind :blush: Je hebt gelijk!

Ik kan begrijpen dat het erg moeilijk is als je iemand al een tijdje leuk vind maar serieus… een jongen die je seksuele berichtjes stuurt want “hij vindt je leuk”? Een echte vent maakt het uit met zijn huidige vriendin en laat DAN zijn gevoelens aan je merken .

Ten eerste is het seksueel getinte berichten, seksistisch is op basis van geslacht. Ik zou een ultimatum geven. Of hij verteld het tegen haar of jij doet het, als je haar kent. Hoe leuk je hem ook vind, once a cheater always a cheater.

Er zijn genoeg andere jongens ! :wink:

Klopt gelukkig wel :slightly_smiling_face:

Zeg hem dat je niet wilt dat hij zulke appjes stuurt en jou zoent terwijl hij een vriendin heeft, hij hoort haar niet zo te behandelen. Wel moet je jezelf afvragen of je nog wel een relatie met hem zou willen als hij zijn vriendinnetjes blijkbaar zo behandeld.

ik snap dat het best vervelend is om van iemand weg te blijven terwijl je wat voelt maar hier komen geen problemen van.

Hij heeft waarschijnlijk seksfrustraties…

Als jij hier mee door blijft gaan kwets je niet alleen zijn vriendin, maar ook jezelf. Hij kiest waarschijnlijk toch niet voor je en hoe langer dit duurt, hoe leuker je hem vindt en hoe pijnlijker het gaat aflopen.

Het klinkt hard maar als hij je leuk zou vinden dan zou hij nu geen relatie hebben met een ander meisje. Hij vindt je dus niet leuk genoeg. Probeer hem uit je hoofd te zetten en dan kom je vanzelf iemand tegen die wel 100% voor je wil gaan :slightly_smiling_face:

Tja, de ene kant inderdaad: hij komt niet erg loyaal of trouw over. Hij zou jou dus ook pijn kunnen doen in de toekomst.

Alleen heeft het ook een keerzijde. Wat als je al jarenlang verliefd bent op elkaar, maar door het lot of andere omstandigheden niet bij elkaar kon zijn. Uiteraard blijf je niet alleen dus komt er een lover. Dit zegt echter niets over de waarde van deze relatie in verhouding tot wat jullie (kunnen) hebben. DUS: wat nou als je de ware pas tegenkomt als je bezet bent of je de ware pas kan bereiken als hij bezet is? Of wat als hij zijn gevoel compenseert met deze meid omdat hij denkt dat hij jou nooit kan krijgen bijvoorbeeld?

Als je heel zeker bent van je gevoel is het de moeite waard uit te vinden hoe serieus hij over jou is. Zou hij haar aan de kant zetten? Ken je zijn karaktertrekken, ken je zijn omgeving? Zou je voorgesteld worden aan ouders ect.? Oftewel: als hij de ware is, is hij dan ook bereid voor jou door het vuur te gaan?

Meteen stoppen met dat soort appjes, voor jezelf maar uit loyaliteit voor zijn vriendin.

Ja indd ik heb ook wel zitten te denken dat hij het eventueel het bij mij kan gaan doen als wij uiteindelijk relatie hebben. Ik ga zelf niet op de appjes in en vertel hem dan ook de waarheid dat hij het niet kan maken wat hij doet.Hij geeft mij dan gelijk, maar toch ergens begint hij na een tijdje weer.

Gewoon blokkeren.

Precies mijn gedachte.

Bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face: