Hij heeft verkering met een ander, What to do?

Stel je voor dat jij zijn vriendin bent en iemand heeft de zelfde gedachte als jou? Eeen relatie maak je niet kapot niet als het een week is en niet als het al jaren zijn. Vergeet hem. Verliefdheid gaat over wees gerust.

Laat hem met rust.
Het is echt niet leuk als je een lieve jongen hebt gevonden waar je helemaal dol op bent, en dat er een meisje de héle tijd achter hem aan zit, smst, msnt met hem en hem gewoonweg niet met rust laat. :woman_facepalming:

Dan ben je dus helemaal kansloos. Hij heeft niet voor niets wat met haar gekregen. Hij is waarschijnlijk smoorverliefd op haar.

Je doet wel hard je best om het voor jezelf te rechtvaardigen door te zeggen dat je haar niet moet. Je moet het natuurlijk ook zelf weten, maar ik en volgens mij velen met mij vinden het een beetje achterbaks. Al was ze de grootste bitch op de wereld.

Klinkt hard, maar het is wel zo… Misschien als je later een vriendje hebt dat je begrijpt hoe het voelt als een ander meisje achter je vriend aan zit.

Als je uiteindelijk iets met hem krijgt hoop ik dat een meisje tussen jullie gaat stoken en dat hij je dumpt voor haar. <3

Gewoon vergeten. Er zijn wel meer jongens op de wereld.
En als je haar niet kent, waarom mag je haar niet?. Sorry, maar dat vind ik nogal kinderachtig.

Afblijven!!!

zucht… hoe ga ik hem vergeten,
ik zie hem iedere week…

ik leef met je mee meid,
ik heb het hem gezegd
hij was een beetje aan het flirten met me
maar we hadden de grap dat we een koppel waren zeg maar
maar ik dacht dat hij er wel wat van meende
miss kan je het hem zeggen?!
heb ik ook gedaan, voel me nu toch beter
ook al voelt hij niets voor mij
ik weet waar ik aan toe ben, en kan hem vergeten

ik heb het allemaal eens gelezen, en iedereen zegt VERGEET HEM!
dus doe dat gewoon… Want tussen 2 geliefden stoken dat is echt fout!

Ga dus niet zielig doen van “ik zie hem elke week”… zet je der gewoon over heen… de wereld vergaat echt niet hoor.

niet fijn,maar ook niet veel aan te doen hé,
hij heeft een vriendin,pech (het kan mischien ooit nog wel iets tussen julie worden…)

Geen contact meer opzoeken, niet reageren op hem… Proberen je bezig te houden met andere dingen. Het is niet makkelijk ,maar wel beter voor alle partijen…

Ik zeg, niet als de meeste meisjes hier, niet dat je het moet opgeven. Dat zeker niet, als je hem echtechtecht wilt. Maar ook zeker niet gaan stoken. Wacht af, als jij vind dat dat het waard is.

wel afwachten, anders vergeet hij haar echt niet als hij met jou heeft. succes