Hij heeft verkering met een ander, What to do?

Hooii,
Ik ben egt smooorrverliefd op een jongen, maar nu heeft tie een vriendin, What to do? Hem maar vergeten, dat gaat me niet lukken, hebben jullie misschien tips ofzo??
Willen jullie plieeeess helpen??

X

je heb eigelijk geen andere keus dan hem vergeten

of je kan heel goed proberen bevriend met hem raken en dan hopen dat eht uitgaat maar dat is ook niet leuk ofzo

Wél vergeten.

Van jongens die bezet zijn blijf je af.

Wel vergeten. Je komt wel over hem heen, geloof me.

Je hoeft hem niet te vergeten. Maar probeer niet tussen hem en z’n vriendin te komen! Dat is echt not done. Probeer anders gewoon bevriend met hem te raken, een vriendschap is immer veel meer waard dan een relatie die toch ooit op de klippen zal lopen.

je verteld niet erg veel… heeftiey net een vriendin? dan moet je em vergeten en anders zou ik et ef afwachten :stuck_out_tongue: :slightly_smiling_face:

alles kan kapot :smiling_imp:

Nee dit helpt ook lekker.

Gun het hem en ga verder met je leven

Dit heb ik ook wel een beetje, maar ik ben niet echt smoor op hem ofzo. Ik vind het wel irritant dat ie met iemand heeft die ik het niet gun. (Graag geen reacties hierop; ja ik weet het, als ze elkaar leuk vinden moet ik ze laten enzo, maar toch. Als een hele knappe jongen met een bitch heeft (en ja, dat is ze zeker) irriteert je dat toch ook? Dus aub niet zeggen van: wat ben jij een bitch je gunt het ze niet ofzo, het is puur mijn eigen mening ^^)

gun hem ook een vriendin waar hij dol op is, en ga er niet als een gek achteraan hollen. als hij jou niet leuk vind gaat hij jou ook niet leuk vinden als je ineens veel met hem omtrekt…

het klinkt misschien hard…

1. Jij vindt haar misschien een bitch enkel en alleen omdat ze met hem gaat. En dan kan je wel zeggen van nee dat is niet zo, maar ik heb al eens een hekel gehad aan een heel lief meisje alleen al omdat ze verliefd was op de jongen die ik ook zag zitten. Het is heel menselijk.
  2. Als ze echt een bitch is, zal hij dat zelf wel ontdekken. Misschien vindt hij dat niet eens erg en dan is hij het ook niet waard. En zelfs een bitch verdient het niet om haar vriendje door een ander gestolen te zien worden…

gewoon laten gaan, niks alles kan kapot als jij in de schoenen van zijn vriendin zou staan en iemand probeert tussen jullie te komen zou je dat ook niet leuk vinden!
Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet…(ofzo)
dus afblijven en vergeten je kunt wel vrienden worden maar dan ook alleen vrienden…

Ja ik snap niet dat sommige mensen dat niet door hebben :confused:

nee, ik haat de uitspraak: alles kan kapot, want daarmee kun je mensen echt pijn doen…

Laten zitten… Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet hem vergeten.
Inderdaad wat de meisjes boven mij zeggen. Stel jij was die vriendin… Nou is er wel wat voor te zeggen dat het ZIJN verantwoordelijkheid is, maar ik heb ook wel wat met sisters looking out for eachother.

Hij heeft die vriendin net 3 dagen ofzo, kijk ik vind haar niet aardig (terwijl ik dr niet ken xD) omdat ze met hem heeft…

maar net als wat hierboven al gezegt word, als jij in de schoenen van zijn vriendin zou staan zou jij het ook niet leuk vinden :slightly_smiling_face:

Blijf er af. Serieus.