Hij heeft veel meiden'vrienden'

Oke ik hb dus op dit moment met een super lieve knappe jongen. :drooling_face: maar omdat hij juist zo lief en sociaal en knap is, heeft hij VET veel meisjes vrienden waar hij veel mee knuffelt/praat. Eerst vond ik het niet erg. alleen hij is nu een paar weken terug van vakantie en hij zette laatst van die foto’s op zn hyves van vakantie waar hij er echt op elke foto wel met 3/4 meiden opstaat. en dan ook Superknappe meisjes enzo en ze hadden misgien net een hempje en een korte broekje/rokje aan. en dan gaat hij echt zo helemaal zn arm om haar heenslaan enzo en op die schoot van zown meisje liggen… :face_vomiting: en dan zetten zn vrienden van die dingen onder de foto’s van: goedzoplayboy, die meiden mogen er egt zijn &zo. en eigenlijk irrieteer ik me dood aan die foto’s en hoe hij met die meisjes omgaat. ik voel me best wel voor lul staan want iedereen weet dat ik met hem heb maar ondertussen staat hij op elke foto helemaal in omhelzing met wel 100 verschillende meisjes, (en ik sta niet ieens op zn hyves…) stel ik me nu aan of… hoe kan ik het hem vertellen dt ik het eignlijk niet zo leuk vind zonder gelijk super jaloers te klinken… Heeft iemand dit ook met zn vriendje??? of ben ik gewoon tesneljaloers…

Hellup??

Nee gelukkig heb ik dat niet met mijn vriend
Gewoon zeggen dat je dat vervelent vind, is niks raars aan, vind dat wel een beetje vaag dat z’n vrienden dat neerzetten als ie een vriendin heeft

Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je het niet leuk vind dat hy zo op foto’s staat met die meisjes …

Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend zo was. Als je het vervelend vindt, zeg er dan wat van!

dat die zo met anderen meisjes doet is vervelend

maar wat nog vervelender is dat jij niet op zn hyves staat en hun wel net of die niet wil dat iedereen weet dat die een vriendin heeft

Ik zou het ook niet leuk vinden, denk dat je het met hem moet bespreken?

ik zou er echt wel wat van zeggen!!
jij hoort zijn nr 1 te zijn en sowieso domme vrienden als ze zoiets onder zo’n foto zetten :S k zou t in elk geval nie pikke

Jaah dat is echt niet leuk nee maar je moet er wel wat van zeggen hoor:)

en wel dom van die vrienden wat ze er dan onder schrijven als ze weten dat ie een vriendin heeft maar jaah Good Luck meid

Als mijn vriendje een arm om een ander meisje heenslaat of knuffelt ofzo krijg ik ook wel zo’n jaloers gevoel hoor :stuck_out_tongue: maar dat lijkt me normaal xD
alhoewel wat hij doet wel errug overdreven is :stuck_out_tongue:

Als ik jou was zou ik het met hem bespreken en hem duidelijk maken wat je ervan vindt… Succes! :wink:

hahaha ik heb iets met een jongen die dus ook vet veel dames als vriendin heeft! en dat merk ik ook wel, als hy by het uitgaan met meisjes hand in hand ofzo loopt, wordt ik stikjaloers. maar dat kan ik inmiddels wel van me afzetten omdat ik weet dat het gewoon z’n vriendinnen zijn. en aan de andere kant, ik knuffel netzo goed met mn mannelijke vrienden.